Перейти к публикации
Papanda

Патчноут 26.05.25 - Raiders Crossroads

Рекомендованные сообщения

Рестарт: Понеділок, 26 Травня, 2025 о 12:00 за серверною часом (GMT +2).

 

Дорогі друзі,

З цим патчноутом ми підводимо рису під 5 сезоном MasterWork. Щиро дякуємо вам за те, що були з нами — за вашу активність, підтримку та щирі відгуки, чи то слова схвалення, чи конструктивна критика. Все це допомагає нам ставати кращими і рухатися вперед.
Ми з теплом згадуємо кожну мить, проведену разом у світі Lineage2, і з нетерпінням чекаємо на нові зустрічі на серверах MasterWork.

Наша команда продовжує старанно працювати над покращенням ігрового клієнта, і в цьому патчноуті ви зможете ознайомитись з результатами нашої роботи. Впроваджені оновлення порадують як гравців поточного сезонного сервера, так і всіх, хто продовжить пригоди на Eternal після майбутнього об'єднання серверів цієї п'ятниці.

А також радо повідомляємо, що 20 червня стартує відкритий альфа-тест нового клієнта LU4!
Це важливий крок у розвитку проекту, і ми запрошуємо всіх бажаючих взяти участь, щоб разом протестувати та оцінити нову технологічну основу MasterWork. Ваші враження та зворотній зв'язок стануть неоціненним внеском у покращення майбутніх сезонів.

Наступний сезон MasterWork стартує вже цієї осені.
Ми готуємо безліч нововведень, які зроблять гру ще більш захоплюючою, насиченою та комфортною. На вас чекають перероблений та покращений баланс класів, глибоке налаштування ігрових механік та уважна робота над ігровим досвідом на всіх етапах розвитку персонажа.
Буде більше динаміки, більше тактики та ще більше задоволення від кожної години, проведеної у грі. Ми прагнемо врахувати ваші побажання і зробити наступний сезон таким, що по-справжньому запам'ятовується.

Слідкуйте за новинами – попереду багато цікавого! Дякуємо, що ви з нами.


З любов'ю, команда MasterWork❤️

 

 

image.png Важливі ігрові події

Технічні роботи з встановлення обновлень, респаун Епічних Босів та всі важливі ігрові події йдуть за розкладом. Ми намагаємось давати гравцям максимум інформації, щоб Ви могли ефективно спланувати свою ігрову сесію.

  • Понеділок, 26 Травня:
    • image.png Технічні роботи з встановлення оновлення: 12:00 за серверним часом (Ориентований час проведення 120 хвилин);
    • image.png Beleth: 21:00 ~ 21:15 за серверним часом.
  • Вівторок, 27 Травня:
    • etc_water_crystal_i00.pngMid-war SoD:
      • Локація доступна по Вівторках о 20:00 - 22:00 за серверним часом;
      • Доступний для всіх гравців 78-85 рівня без обмежень.
    • image.png Freya: 21:00 за серверним часом:
      • О 21:00 на місці входу з'являється NPC Glakias , після вбивства якого Sirra зможе телепортувати гравців усередину бойової зони;
      • Після входу першого гравця запускається таймер за 20 хвилин, після якого з'явиться Freya і вхід буде закрито.
  • Середа, 28 Травня:
    • image.png Valakas: 21:00 за серверним часом;
    • image.png Dent: вхід відкривається о 21:00 за серверним часом:
      • image.png Bane живий відразу після відкриття входу в Замок, але перебуває у skill1540.png невразливості протягом 5 хвилин;
      • image.png Dent з'являється о 21:15 ~ 21:30 за серверним часом.
  • Четвер, 29 Травня:
    • image.png Baium: 21:00 ~ 21:15 за серверним часом.
  • П'ятниця, 30 Травня:
    • image.png Об'єднання серверів 5 Сезону MasterWork та Eternal:
      • Орієнтовний час проведення робіт: 6:00.
    • level_mission_lv120_coin_1.png Івент Сила Бажань: Івент закінчиться після рестарту серверів:
      • Після Мержа всі невикористані івентові предмети будуть видалені.
  • Субота, 31 Травня:
    • Усі замки після мержа будуть передані NPC-кланам;
    • Територіальні війни відбудуться за два тижні, 14 червня.
  • Неділя, 1 червня:
    • Облоги замків:
      • Облоги 16:00 - 18:00 за серверним часом:
        • image.png Dion;
        • image.png Aden;
        • image.png Dark Elven;
        • image.png Human.
      • Облоги 20:00 - 22:00 за серверним часом:
        • image.png Giran;
        • image.png Goddard;
        • image.png Rune;
        • image.png Orc;
        • image.png Dwarf.

 

  • Рейти досвіду та SP.
  • Послуги MW Club.
  • Ми підійшли до точки, де ігровий контент вже досягнув свого максимуму, і тепер наша мета — зробити ваш шлях до хай-енд контенту максимально швидким і зручним. Тепер перехід від моменту створення персонажа до актуальної ендгейм-гри займе лише кілька днів, а за належної завзятості навіть годин;
  • Після об'єднання серверів ці ж рейти будуть застосовані і для Eternal;
  • bm_sayha_rune.png Рейти досвіду та SP:
    • Спрощена гра (1 – 82);
    • Основна гра (83 – 85).
  • Актуальні рейти Досвіду:
    Рівень Досвід з мобів Досвід з РБ
    1-40 x10 х7
    40-45 від x10 до х9 від х7
    45-50 від x9 до х8  
    50-55 від x8 до х7  
    55-60 від x7 до х6  
    60-65 від х6 до х5  
    65-75 від x5 до x4  
    75-80 від х4 до х3 до х4
    80 х3 х4
    81 х2.5 х3.66
    82 х2 х3.33
    83 x1.5 x3
    84-85 х1 від х2.5 до x2
  • Рейти SP:
    • Монстри, Рейт SP:
      • Рівняється Рейтам Досвіду, але не може бути нижчим, ніж х1.
    • РБ, Рейт SP:
      • Рейт SP c РБ (включаючи Інстанси) все ще х2 від Рейту Досвіду, але тепер не може бути нижчим, ніж х4.00 !
         

  • bm_sayha_rune.png Рейти Вихідного Дня:
    • По Суботах та Неділях, автоматично:
      • + 50% Досвід з Монстрів на 1-85 рівнях персонажів;
      • + 100% SP з Монстрів на 1-85 рівнях персонажів.

         

  • Навіщо взагалі качати рівень?
    • Крім нових скіллів, зі зростанням рівня збільшується поріг та шанси заточення навичок, що є ключовою механікою на даному етапі гри. Нова зброя, зброя, епік та інше це все важливо і потрібно, але саме заточення навичок це шлях до того, щоб стати помітно сильнішим. Маг зі скілами +3 і зі скілами +24 це дуже різні персонажі, і другий, навіть у гіршому бусті, вбиватиме, поки перший навіть не зможе пробити свою ціль. Обов'язково точіть ваші скіли, чим вище тим краще, робіть це в першу чергу і ви відразу помітите різницю - дебаффи почнуть проходити, скіли почнуть завдавати помітно більше пошкоджень, закривашки висіти довше і виживання підвищиться в цілому, а ваш персонаж розкриється з нового боку;
    • Детальний гайд по заточенню навичок у нашій Вікіпедії ;
    • Таблиця з шансами заточення навичок 3 професії:
      • Прихований текст

        image.png

    • Таблиця з шансами заточення навичок 2 професії:
      • Прихований текст

        image.png


         

  • Сервіси Club Card MW Club
    • Розширено список доступних баффів:
      • За наявності Club Card Клубної Карти доступні Пророцтва з 50% ефективністю (детальніше).
    • Телепорти доступні без наявності Club Card Клубної Карти для 1-82 рівнів;
    • Бафф доступний без наявності Club Card Клубної Карти для 1-82 рівнів;
    • Club Card Механіка Клубного Баффера :
      • Без Клубної Карти:
        • На 1-82 рівнях – стандартний список ефектів:
          • Прихований текст

            image.png

      • За наявності Клубної Карти:
        • На будь-якому рівні – розширений список ефектів максимального рівня, комбо-бафи та пророцтва:
          • Прихований текст

            image.png

  • Мерж серверів.
  • image.png 30 травня відбудеться об'єднання Сезонного сервера з вічним сервером Eternal. Ця щорічна подія є фінальною стадією розвитку концепції  MasterWork. У минулих оновленнях ми провели активну підготовку сезону до мержу з Eternal, давши можливість гравцям сезону наздогнати гравців Вічного Сервера, проте за основу для мержа будуть взяті налаштування та оновлення саме сезону MasterWork5;
  • Усі гравці сезонного сервера отримають пам'ятний сувенір - унікальний головний убір:
    • Прихований текст

      image.png

  • У цьому розділі ми розповімо про умови об'єднання:
    • На даний момент на Сезонному  сервері встановлені підвищені шанси заточування предметів. Дана настройка буде діяти до об'єднання серверів 30 Травня, і дає можливість підготувати своє екіпірування до битв зі старожилами   Eternal;
    • Налаштування Сезонного  сервера мають пріоритет над налаштуваннями Eternal:
      • Наприклад:
        • На Eternal  предмет у магазині коштує 5 000 000  etc_adena_i00.pngAdena, а Сезоні  3 000 000 чи 7 000 000  etc_adena_i00.pngAdena. Будуть застосовані налаштування з Сезону;
        • На Eternal  вміння має перезаряджання 3 секунди, а на Сезоні  – 2 секунди. Будуть застосовані налаштування з Сезону;
        • На Eternal  на локації 3 монстри, а на Сезоні  - 4 монстри. Будуть застосовані налаштування з Сезону;
        • На Eternal  з Боса дає 3000000 досвіду, а на Сезоні - 5000000 Досвіду. Будуть застосовані налаштування з Сезону;
        • На Eternal  за Місію дають 3 etc_bead_silver_i00.pngpannel_rotten.pngGemstone S, а на Сезоні - 2 Gemstone etc_bead_silver_i00.pngpannel_rotten.pngS. Будуть застосовані налаштування з Сезону;
        • На Eternal  один набір ефектів у Клубного менеджера, на Сезоні – інший. Будуть застосовані налаштування з Сезону.
      • У цьому правилі є деякі винятки:
        • Поточні підвищені налаштування шансу Заточення, які ми ввели для сезону, щоб гравці швидше розвивалися до рівня Eternal. Принаймні шанси заточування будуть повернуті до стандартних значень;
        • Стартовий ланцюжок розвитку застосовується з Eternal;
        • Верхні та нижні ліміти цін предметів на ринку виставлятимуться виходячи з економіки Eternal  і далі модеруватимуться виходячи з економічних показників об'єднаного сервера.
    • Ліміт Вікон 3+3 :
      • За замовчуванням можна завести до 3 вікон одночасно;
      • Можна завести четверте вікно, якщо на (мінімум) одному з вже заведених трьох вікон (паралельних персонажів) є Преміум;
      • Можна завести П'яте вікно, якщо на (мінімум) двох із заведених чотирьох вікнах (паралельних персонажів) є Преміум;
      • Можна завести Шосте вікно, якщо на (мінімум) трьох із уже заведених п'яти вікон (паралельних персонажів) є Преміум.
    • При збігу нікнеймів зберігається нікнейм сервера Eternal:
      • Персонажу з сезонного сервера додається префікс e_:
        • Наприклад, у вас був персонаж з ніком player на сезонному сервері, якщо такий самий персонаж був на сервері Eternal, то при мержі ваш персонаж перейменується в e_player.
    • При збігу облікових записів зберігається обліковий запис сервера Eternal :
      • Акаунту з сезонного сервера додається префікс e_:
        • Наприклад, у вас був обліковий запис nagibator123 на сезонному сервері, якщо такий же обліковий запис був на сервері Eternal, то при мержі ваш обліковий запис перейменується в e_nagibator123.
    • Якщо на обліковому записі є VIP очки на Eternal та Сезонному сервері, то при об'єднанні очки підсумовуються;
    • Замки, Клан-Холи, Прапори та фортеці скидаються;
    • Вхід у катакомби відкритий для всіх, як і на старті сервера з моменту об'єднання серверів:
      • Тиждень боротьби (Реєстрація): з 18:00 Понеділка 2 Червня;
      • Тиждень перемоги (Мамони): з 18:00 Понеділка 9 Червня.
    • Олімпіада, кількість боїв 1х1 збільшено до 100:
      • Перший період Великої Олімпіади пройде з 5 по 8 червня;
      • Період Героїв з 9 по 15 червня.
    • Перші облоги:
      • Пройдуть Неділя 1 Червня о 16:00 та 20:00;
      • Для захоплення є 9 замків.
    • Перші територіальні війни:
      • Пройдуть у Суботу 14 червня.
    • Перші облоги Клан-Холлів:
      • Пройдуть у П'ятницю 13 червня.
  • Ігровий клієнт.
  • image.png Оновлення інтерфейсу групи:
    • Виправлена рідкісна помилка, коли імена членів групи відображалися некоректно;
    • Виправлено логіку системи Лідера та Заступника Лідера групи та передачі прав:
      • Тепер при виході з групи та передачі статусу Лідера та Заступника права та їх передача працюють згідно із спочатку задуманою логікою.
    • Виправлено помилку, при якій при вступі до групи нового персонажа скидається черговість списку групи:
      • Тепер ви можете налаштувати список за бажанням (перетягування вікон за допомогою Alt+ЛКМ), і він не буде скидатися при зміні складу групи. Нові гравці потраплятимуть до кінця списку.
    • Виправлені помилки з підсвічуванням воскресненого члена групи (зелена рамка на персонажі у вікні паті):
      • Тепер підсвічування воскресненого члена групи не пропадає за жодних умов.
    • Додано функцію відображення Преміум Акаунту, Клубної Карти та рівня Енергії у членів групи:
      • Для цього наведіть курсор на іконку класу:
        • image.png
    • Розташування архетипів групи:
      • Додано нову функцію, яка дозволяє автоматично сортувати порядок відображення персонажів у вікні групи;
      • Налаштування зберігаються локально, тобто налаштувавши список один раз, налаштування будуть автоматично застосовуватись до будь-яких персонажів, на яких ви зайдете з конкретного комп'ютера;
      • Щоб налаштувати пресет сортування групи, зайдіть у налаштування групи (значок молотка у лівому верхньому куті вікна групи) > Preset the windows:
        • Встановіть галочку навпаки, щоб активувати пресет;
        • Натисніть на іконку "шестерні", щоб налаштувати порядок групи:
          • Ви побачите список архетипів (воїни, маги, лучники тощо), який ви можете відсортувати, розставивши архетипи у потрібному порядку;
          • Класи перших професій, наприклад Palus Knight, який у майбутньому зможе стати як Bladedancer (Bard), так і Shilien Knight (Knight), відносяться до певного архетипу (приклад раніше це Knight) залежно від рольової моделі класу. Докладніше класи поділяються вже після отримання 2-ої професії:
            • Схований текст

              image.png

              image.png

               

 

 

 

 

 

image.png Погляд у майбутнє
Як і обіцяли, ми тримаємо вас у курсі запланованих подій та оновлень. Ми постійно працюємо над тим, щоб ви отримали максимум інформації про нашу роботу. Попереду на вас чекає ще більше цікавого контенту❤️

  • Трохи конкретики:
    • image.png 20 червня:
      • Старт відкритого Альфа-Тесту Lu4;
      • Реєструйтеся  зараз, щоб взяти участь у історичній події.
    • Жовтень-листопад 2025 року:
      • Старт 6 сезону MasterWork .

 

 

$$$ $$ $$$_$.png Наші медіа:

 

Вам буде необхідно скористатися нашим image.png Updater для того, щоб оновлення відображалось корректно.
Ми наполегливо рекомендуємо вам користуватися функцією Fast Check , тому що ми регулярно випускаємо різні мінорні та мажорні оновлення.

 

з❤️, E-Global & Averia

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...