Papanda 2628 Опубликовано: 10 июня Рассказать Опубликовано: 10 июня Дорогі друзі. LU4 — не ремейк, а перезапуск легенди на рушії Unreal Engine 4, де класика зустрічається із сучасними технологіями. Ми не копіюємо, ми створюємо. Відкрите пре-альфа-тестування — це шанс увійти в гру на старті нової ери. Наша мета — не просто оновити картинку. Незважаючи на наявність візуальних ефектів, більшість із них є тимчасовими заглушками, які згодом буде перероблено в єдиному художньому стилі. Ми рухаємось уперед: оновлюємо механіку, графіку й загальне відчуття від гри — у тому напрямку, який вважаємо правильним. Основне завдання цього запуску — продемонструвати вже виконану роботу, протестувати технічну стабільність нового клієнта та зібрати відгуки. Однак, окрім цього, ми також хочемо впровадити безліч нових рішень, які виправляють недоліки оригінальної гри й роблять її більш цілісною та актуальною за сучасними стандартами геймдизайну. Кожне оновлення — крок до розкриття справжнього потенціалу гри. Ми створюємо LU4 не заради ностальгії, а заради справжнього драйву, відчуття прогресу й залученості. Геймплей на стадії пре-альфи буде нагадувати класичний RuOFF, але не в його стартовому вигляді, а приблизно через рік-півтора після виходу всіх ключових патчів і приведення системи до збалансованого стану. Хоча контент справді викликає асоціації з класичним сервером, це не означає, що ми запускаємо точну копію Classic, Interlude або MasterWork. Водночас характер розвитку, механіки PvP та PvE, а також загальний настрій — максимально наближені до класики. У пре-альфі будуть доступні епіки: Королева Мурах, Орфен, Кора, Закен, і замки: Глудіо, Діон, Гіран, Хейн, Орен. Із міст і селищ доступні: всі стартові селища та міста Глудіо, Глудін, Діон, Гіран, Хейн, Орен, Хантер. Решта міст технічно присутні у світі, але поки не доопрацьовані візуально й не беруть участі в тесті. Усі локації навколо зазначених міст були перероблені та переселені згідно з концептом. Навіть зони з мобами 5–10 рівня було оновлено, і тепер кожна локація має цінність і не є прохідною. Велика Олімпіада недоступна на цьому етапі тестування. Максимальний рівень персонажа — 60, рівень мобів — до 65. Хоча весь контент до 80 рівня і третіх професій уже розроблений, пре-альфа фокусується лише на сегменті до 60 рівня. І повірте — досягти його буде непросто. Навички реалізовані за принципами MasterWork з коригуванням під класику. Відкати фіксовані й не залежать від швидкості атаки або каста. Першу і другу професії можна пройти в групі — предмети отримує кожен учасник. Реалізована повноцінна партійна система. Клани працюють, з розширеною базою слотів (але менше, ніж на MW). Альянси тимчасово вимкнені, але значки альянсів можна встановити. Улюбленці (вовки, кукабари, страйдери тощо) вимкнені, але призивачі та їх міньйони — доступні. Усе спорядження — від NG і вище — добувається, крафтиться і використовується за призначенням. Цей концепт не є остаточним описом проєкту Lu4. Описані далі нововведення та зміни актуальні для цього етапу тестування. Зі зростанням прогресу сервера, а також на основі статистики й досліджень світу, які ми проводитимемо в процесі гри, можливі й деякі інші зміни. Опис змін, що стосуються навичок персонажів, буде опубліковано окремою темою трохи пізніше. Станьте частиною спільноти, яка вже сьогодні створює майбутнє Lineage. З любов’ю, команда MasterWork ❤️ Локації. Після повної реконструкції світу кожна територія отримала чітко організовані мисливські зони, адаптовані під різні стилі гри: від соло, до гри в малих і повноцінних групах. Уся прогресія з 1 по 60 рівень тепер базується на принципах різноманітності, зростаючої складності та важливості взаємодії з іншими гравцями. Ліси, поля та забуті сільські дороги, які раніше служили лише антуражем, стали частиною живого, насиченого подіями світу. Уздовж старих стежок тепер мешкають зграї диких звірів і патрулі орків з гнолами. Деякі споти були розширені, інші — перероблені. Навіть знайомі місця тепер сприймаються по-новому. Окрім повноцінних мисливських зон, на мапі з’явилося більше транзитних локацій — ділянок, що з’єднують ключові регіони, але не замикаються на собі. Хоча це не найкращі місця для фарму, вони наповнені життям. Гравець, який вирішив звернути з основного маршруту, пограти наодинці або увімкнути серіал на фоні, знайде тут усе необхідне: кілька монстрів і спокійний простір. Кожна локація тепер має чітку типологію: Мітка Призначення Склад Складність Характеристика S Соло-зона 1–2 персонажа Середня Помірна шкода й щільність. Підходить для неквапливого прокачування, виконання квестів і фарму ресурсів. SG Мала група 3–5 персонажів Вище середньої Складні монстри, соціальна агресія, висока шкода. Оптимальні для полювання злагодженою малою групою. G Повна група 6–9 персонажів Висока Потребують повноцінної групи та відповідного спорядження. У монстрів підвищені шкода й здоров’я. Висока, але чесна нагорода. Кожна територія містить зони всіх типів. Гравець вільний обирати свій шлях: грати наодинці, узяти друга або об’єднатися з іншими гравцями у повноцінну групу; У кожної локації вказано рекомендований діапазон рівнів. Це означає: Мінімум — комфортний вхід до локації; Максимум — межа ефективності (далі EXP і дроп зменшуються); Приклад: Dragon Valley, G, 44–64 → Ідеально для груп 6+ персонажів від 44 до 64 рівня. Talking Island: Рівні: 1–24 Центр: Talking Island Village Говорячий Острів — усамітнений острів біля південно-західного узбережжя материка Аден, який слугує стартовою точкою для людей. У давні часи, коли ельфи та орки боролися за панування на континенті, тут знаходився секретний військовий об'єкт, зведений ельфами для таємної підготовки людських магів. Навчені чарівники мали виступити на боці ельфів у війні проти орків. Залишки ельфійської архітектури досі можна побачити в Ельфійських Руїнах і біля Обеліску Перемоги, спорудженого на честь спільної перемоги людей і ельфів. Проте, коли розпочалась війна між самими ельфами та людьми, всі ельфи покинули острів, повернувшись до своїх лісів. Центром регіону залишається Поселення Говорячого Острова, куди, як і в давнину, сходяться люди, які прагнуть опанувати магію чи військову справу. Тут діє заснована чарівником Ейнховантом школа магії, де можуть навчатися навіть простолюдини, а також філія Аденської школи Седріка, яка навчає ратному ремеслу. Після переробки ландшафту територія острова стала більш різноманітною. На півночі та сході з'явилися нові зони з монстрами, а Ельфійські Руїни перетворилися на повноцінну локацію, придатну як для соло-гри, так і для малих та повних груп. Кожен знайде тут зручний формат — від неквапливої прокачки до динамічного полювання у складі повноцінної групи. Локація Тип Рівні Опис Cedric's Training Hall S 1-4 Початкова зона для соло-гравців; Слабкі монстри, підходить для навчання бойовим основам. Einhovant's School of Magic S 1-4 Навчальна зона для соло-гравців; Слабкі монстри, розрахована на стартову бойову підготовку магів. Talking Island, Eastern Territory S/SG 1-22 Оновлена зона з додаванням монстрів для малих груп; Підходить як для одиночної, так і для спільної гри. Obelisk of Victory S 7-15 Мисливська зона для соло-гравців; Рівномірна щільність монстрів, підходить для стабільного розвитку персонажа. Elven Ruins SG/G 10-24 Повноцінна зона для малих і повних груп; Оновлена, посилені монстри, додані мисливські споти. Talking Island, Northern Territory S 6-20 Соло-зона в північній частині острова; Рівномірна щільність монстрів, підходить для стабільного розвитку персонажа. Elven Territory: Рівні: 1–24 Центр: Elven Village Землі Ельфів — батьківщина Світлих Ельфів, розташована в південно-східній частині материка Аден. З незапам’ятних часів селище, збудоване над озером, заселене Ельфами, які живуть у гармонії з навколишнім лісом і процвітають під захистом Тіні Материнського Дерева. Після зради з боку Людей дванадцять старійшин ельфійського племені наклали на ліс потужне магічне поле, щоб не допустити вторгнення інших рас. Однак під час війни з Темними Ельфами семеро старійшин загинули, і захист ослаб. Серед молодих ельфів почалися суперечки: багато хто вважав, що ізоляція більше не має сенсу. Їхні голоси були почуті, і врешті бар'єр був повністю знятий, зробивши Поселення Ельфів відкритим для представників інших рас. Після оновлення територія Земель Ельфів розкрилася з нового боку. Раніше порожні або безпечні зони наповнилися новими монстрами, а знайомі місця стали небезпечнішими й різноманітнішими. З'явилися нові мисливські угіддя, що підходять для соло-гравців, малих і повних груп. Регіон став збалансованою зоною для прокачування до 24 рівня, зберігши атмосферу ельфійських лісів і пропонуючи випробування для гравців з різними стилями гри. Локація Тип Рівні Опис Shadow of the Mother Tree S 1-9 Початкова зона для соло-гравців; Додані нові ділянки, збільшено щільність монстрів. Elven Forest S 4-17 Розширена зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях. Iris Lake S/SG 6-22 Нова зона, розрахована на соло-гравців і малі групи; Підходить для спільного полювання і стабільного розвитку персонажа. Elven Fortress SG/G 10-24 Оновлена зона для малих і повних груп; Посилено монстрів, оновлено мисливські споти. Elven Fortress Territory S/SG 10-18 Нова зона, розрахована на соло-гравців і малі групи; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Dark Elven Territory: Рівні: 1–24 Центр: Dark Elven Village Землі Темних Ельфів — ізольований і зловісний край на північному заході Адена, прихований у тіні Туманних Гір. Колись Темні Ельфи називалися Бурими і були частиною народу Ельфів. Проте, навчившись у людського мага Деспаріона забороненій темній магії, вони були вигнані з ельфійського королівства. Коли спалахнула війна між Світлими та Бурими Ельфами, за підступним задумом Деспаріона Бурі знищили плем’я Деревних Ельфів. Помираючи, старійшини наклали на них страшне прокляття: відтоді сонячне світло обпалювало їм шкіру і випалювало очі. Покинувши поверхню, вигнанці спустилися в глибини землі й заснували власну цивілізацію. З часом їх стали називати Темними Ельфами. Згодом тетрархам вдалося послабити прокляття, і представники раси змогли виходити на поверхню не лише вночі, а й удень. Поселення Темних Ельфів розташоване всередині гігантської печери, де вічно панують сутінки. У її центрі височіє Обеліск Шилен — похмурий монумент, символ їхньої богині. Архітектура, символіка та звичаї Темних Ельфів пронизані філософією поклоніння богині смерті. Після оновлення територія стала значно різноманітнішою. Раніше порожні або малозаселені зони наповнилися новими монстрами. Тепер регіон підходить як для соло-прокачування, так і для полювання малими та повними групами. Почати шлях тут можна наодинці, але згодом він потребуватиме взаємодії й спільних зусиль. Локація Тип Рівні Опис The Shilen Temple S 1-4 Початкова зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Shilen’s Garden S 3-8 Зона для соло-гравців; Додано нові зони полювання, збільшено щільність монстрів. The Dark Forest S 6-14 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Swampland S 11-18 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. School of Dark Arts SG/G 10-24 Оновлена зона для малих і повних груп; Посилено монстрів, оновлено зони полювання. Spider Nest S/SG 15-22 Зона, розрахована на соло-гравців і малі групи; Додано нові зони полювання, підходить для стабільного розвитку персонажа. Black Rock Hill S/SG 13-22 Оновлена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, збільшено щільність монстрів. Altar of Rites SG 18-23 Раніше порожня зона, оновлена для малих груп; Додано монстрів, оновлено зони полювання. Orc Territory: Рівні: 1–28 Центр: Orc Village Північні нагір’я Ельмора — сувора батьківщина орків, створених богом вогню Паагріо. Після поразки у війні з альянсом людей і ельфів вони відступили на Плато Безсмертя й збудували там поселення-фортецю, оточену вулканічними схилами та крижаними рівнинами. Тут, у храмі Паагріо, орки зберігають древні традиції й гартують нових воїнів для майбутніх битв. Поселення Орків — не просто центр навчання, а символ сили та наполегливості. У його стінах працюють кузні й храми, проходять ритуали й тренування. Молоді орки опановують бойове мистецтво та магію, а старійшини й шамани передають знання предків, зміцнюючи кожного учня. Після оновлення територія стала ширшою та насиченішою. З'явилися нові мисливські локації, посилилися зони для малих і повних груп. Тепер гравець може обрати свій шлях: від одиночного прокачування до злагодженого полювання у складі групи. Локація Тип Рівні Опис Temple of Paagrio S 1-4 Початкова зона для соло-гравців; Додано нові зони полювання, збільшено щільність монстрів. Valley of Heroes S 3-8 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях. Immortal Plateau S 6-14 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях. Immortal Plateau, North S 11-18 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Immortal Plateau, South S/SG 10-24 Оновлена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання та посилених монстрів. Cave of Trials SG/G 15-22 Оновлена зона для малих і повних груп; Посилено монстрів, оновлено зони полювання. Frozen Waterfalls S 13-22 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Valley of the Lords S 18-23 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Dwarven Territory: Рівні: 1–35 Центр: Dwarven Village Приховані серед суворих північно-західних гір материка Аден, Землі Гномів — батьківщина гномів, створених богинею землі Мафр. Їхнє поселення, укрите в гірських хребтах і вкрите вічними снігами, слугує не лише стартовою точкою, але й центром ремесел, ковальства та інженерної майстерності. Колись, рятуючись від орків, гноми залишили своє королівство Млан і оселилися тут, забарикадувавши гірські тунелі, що ведуть до поселення. Після оновлення територія значно розширилася: шахти отримали нові мисливські зони, а раніше спокійні місця тепер підходять як для одиночного прокачування, так і для полювання малими та повними групами. Гравці можуть обирати власний темп розвитку і стиль гри. Локація Тип Рівні Опис Strip Mine S 1-4 Початкова зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Western Mining Zone S 6-20 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Abandoned Coal Mines S/SG 10-23 Оновлена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, посилено монстрів. Spine Mountains S 14-20 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Eastern Mining Zone S 16-28 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Mithril Mines SG/G 18-32 Оновлена зона для малих і повних груп; Посилено монстрів, оновлено зони полювання. Frozen Valley S 1-10 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Gludin Territory: Рівні: 12–38 Центр: Gludin Village Землі Глудіна — прибережний регіон на західному узбережжі материка Аден з помірним кліматом, пагористими рівнинами та мальовничими берегами. Регіон відіграє важливу роль як транзитний вузол між стартовими зонами та центральними землями королівства. Поселення Глудін, що не має власного замку, підпорядковується Глудіо й відоме своїм портом, звідки вирушають кораблі на Говорячий Острів і північні землі Елмора. Раніше звідси також вирушали кораблі до Грації, але через війну торгівлю з цим континентом призупинено. Внаслідок бойових дій багато будівель у селі було пошкоджено, і зараз тривають відновлювальні роботи. Після оновлення ключові мисливські локації були переглянуті: збільшено щільність монстрів, додано нові зони для малих і повних груп. Регіон став однією з основних територій прокачування для персонажів низького та середнього рівня. Локація Тип Рівні Опис Windmill Hill S 14-23 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких і середніх рівнях. Ol Mahum Checkpoint S/SG 20-28 Оновлена зона для соло-гравців і малих груп; Посилено монстрів, оновлено зони полювання. Fellmere Harvest Grounds S 14-28 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких і середніх рівнях. Orc Barracks SG/G 24-34 Оновлена зона для малих і повних груп; Посилено монстрів, оновлено зони полювання. Windy Hill SG 32-40 Зона для малих груп; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Abandoned Camp SG 19-28 Зона для малих груп; Посилені монстри, перероблені зони полювання. Forgotten Temple SG/G 28-35 Перероблена зона для малих і повних груп; Посилені монстри, перероблені зони полювання. Langk Lizardman Dwellings S/SG 18-27 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, посилені монстри. Red Rock Bridge S 29-36 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на середніх рівнях. Gludio Territory: Рівні: 15–42 Центр: Town of Gludio Глудіо — південно-західна частина материка Аден, колись квітучий край із м’яким кліматом, але нині серйозно постраждалий від війни з Грацією. Під час запечатування Белефа регіон також пережив катастрофу, яка спустошила південні землі, залишивши по собі випалені поля й руїни. Центром території залишається місто Глудіо з його замком, збудованим на місці зруйнованої фортеці перед вторгненням Грації. Звідси починаються головні маршрути вглиб материка, а навколишні рівнини й руїни стали мисливськими угіддями для початківців авантюристів. Після переробки частина локацій оновлена: збільшено щільність монстрів, з’явилися зони для малих груп, а поруч із містом відкрилися нові території, що підходять для комфортного соло-прокачування без необхідності залишати регіон. Локація Тип Рівні Опис Neutral Zone S 16-22 Початкова зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Maille Lizardman Barracks S/SG 22-30 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, посилені монстри. Windawood Manor S 20-26 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях. Evil Hunting Grounds S 15-28 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях. The Ruined Bend S 18-26 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Ruins of Despair S 16-25 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких і середніх рівнях. Ruins of Agony S 15-25 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Wasteland S/SG 24-37 Зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, посилені монстри. The Ant Nest S/SG 30-42 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, посилені монстри. Gludio Town Lands S 12-26 Нова зона для соло-гравців; Підходить для комфортного полювання без необхідності залишати регіон. Dion Territory: Рівні: 20-55 Центр: Town of Dion Діон — колись процвітаючий аграрний центр південного Адена, відомий своїми широкими рівнинами та болотами. Його багатство ґрунтувалося на врожаях пшениці, що збиралися з родючих земель. Але після нещодавньої війни з Грацією значна частина ресурсів пішла на потреби армії, податки зросли, і регіон охопили селянські заворушення. Аристократія покинула місто, залишивши його в занепаді. Сьогодні Діон вважається одним із найбідніших куточків королівства. Попри це, він залишається важливою мисливською територією. Після переробки локації стали значно різноманітнішими: десь збільшили кількість монстрів, десь посилили супротивників. Регіон тепер підходить для гри в будь-якому форматі — від соло-прокачування до полювання в складі малих і повних груп. Локація Тип Рівні Опис Plains of Dion S 22-32 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Dion Hills S 20–25 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Cruma Marshlands S 25–37 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа на середніх рівнях. Execution Grounds S/SG 20–37 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, посилені монстри. Partisan Hideaway & Fortress of Resistance SG/G 24–34 Зона для малих і повних груп; Збільшено кількість спотів, посилені монстри. Bee Hive SG/G 34–42 Зона для малих і повних груп; Унікальна механіка збору монстрів. Floran Agricultural Area S 30–38 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Tanor Canyon S/SG 44–52 Зона для соло-гравців і малих груп; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Посилені монстри до х1. Cruma Tower G 40–52 Перероблена зона для малих і повних груп; Посилені монстри. Giran Territory: Рівні: 30-68 Центр: Town of Giran Гіран — найбільший торговий центр Адена та важливий порт на південному узбережжі. Місто політично й економічно незалежне від столиці, а влада тут належить Гільдії Торговців. Ця організація контролює торгівлю, закони та розподіл ресурсів у всьому регіоні. Через Гіран проходять ключові торговельні маршрути, тут розташовані найбільші ринки, кузні, лабораторії, порти й склади кланів. Після переробки регіон отримав чітке розділення за складністю та стилями гри: з’явилися локації, розраховані на соло-прокачування, полювання малими й повними групами. Тут розташовані ключові зони патчу, включно з Lair of Antharas — титульною локацією регіону, призначеною для високорівневих повних груп. Локація Тип Рівні Опис Breka's Stronghold S 30-37 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Додано нові споти для полювання. Посилені монстри. Gorgon's Flower Garden S 30-37 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Додано нові споти для полювання. Death Pass S 35-42 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Додано нові споти для полювання. Hardin's Academy S/SG 37-43 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, посилені монстри. Devil's Isle & Pirate Tunnel SG/G 42-58 Зона для малих і повних груп; Перероблені зони полювання, посилені монстри. Dragon Valley SG/G 44-64 Зона для малих і повних груп; Перероблені зони полювання, посилені монстри. The Lair of Antharas G 60-68 Найсильніша групова зона оновлення; Перероблені зони полювання, посилені монстри. Heine Territory: Рівні: 34-53 Центр: Town of Heine Хейн — місто, збудоване на воді. Білокам’яні мости та канали відображають витончену архітектуру, успадковану з ельфійських традицій. Місто служить релігійним і культурним центром регіону, об’єднуючи стару аристократію Адена, морську торгівлю Інадрила та паломників, які шукають благословення богині води Єви. Після переробки територія стала значно різноманітнішою. Узбережжя та рівнини як і раніше зручні для соло-прокачування. Alligator Island тепер розрахований на малі групи — збільшено щільність монстрів, ефективно полювати удвох або втрьох. Головна зміна — це Garden of Eva — підземний храм, збудований богинею Євою. Він являє собою п’ятирівневе підземелля, повністю розташоване під водою, з кільцевими поверхами та центральною вежею. Тепер це повноцінна локація для полювання повними групами. Локація Тип Рівні Опис Alligator Beach S 38-42 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Alligator Island SG 40-48 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп; Збільшено кількість спотів. Посилені монстри. Field of Silence S 35-42 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Посилені монстри до х1. Field of Whispers S 34-43 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Збільшено кількість спотів. Garden of Eva G 40-53 Перероблена зона для малих і повних груп, посилені монстри. Oren Territory: Рівні: 33-59 Центр: Town of Oren Орен — північно-східна область материка Аден, розташована на межі гірських перевалів і нестабільних магічних зон. У минулому це було незалежне князівство, єдине, що відкрито протистояло об’єднанню земель. Зміцнене місто, зведене воїнською гільдією, і сьогодні зберігає риси автономії: потужні стіни, сувора архітектура й унікальне положення між цивілізацією та дикою природою. Центральною точкою регіону залишається Вежа Слонової Кістки — цитадель магів, чиї експерименти в минулому породили Море Спор: заражену зону, відвойовану природою лише частково. Навколо неї розташовані лігва ящерів, покинуті аванпости орків Тімак і прокляті ліси, населені привидами та вигнанцями. Після переробки локації регіону отримали чітке розподілення за рівнями й стилем гри. Oren пропонує мисливський контент для середніх рівнів — з переходом від самостійних вилазок до злагоджених дій у складі групи. Локація Тип Рівні Опис Ivory Tower Crater S 40-46 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Timak Outpost S 40-47 Перероблена зона для соло-гравців; Додано нові зони полювання, посилені монстри. Sea of Spores S/SG 40-50 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп; Збільшено кількість і посилені монстри. Plains of the Lizardmen S 33-43 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Додано нові споти для полювання. Skyshadow Meadow S/SG 52-62 Зона для соло-гравців і малих груп; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Посилені монстри до х1. Forest of Evil Spirit S 44-52 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. Outlaw Forest S/SG 49-59 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп; Додано нові зони полювання, посилені монстри. Hunter Territory: Рівні: 40-58 Центр: Hunter's Village Поселення Мисливців — обширна лісова зона на схід від Орена, де полювання та виживання стали способом життя. Центром регіону є Hunter's Village — поселення, засноване мисливцями та слідопитами, де діють суворі правила: не полювати на чужу здобич і не привласнювати чужі трофеї. Поселення розташоване на схилі гори, поділене каньйоном і з’єднане двома мостами, що надає йому особливого архітектурного вигляду. Після переробки були оновлені ключові мисливські локації: збільшено щільність монстрів, додано зони для соло-гравців, малих і повних груп. Територія стала однією з чудових альтернатив для прокачування персонажів середнього рівня — насиченою за контентом і зручною для різних стилів гри. Локація Тип Рівні Опис Hunters Valley S 40-48 Зона для соло-гравців; Підходить для стабільного розвитку персонажа. The Enchanted Valley SG/G 44-58 Зона для малих і повних груп; Перероблені зони полювання, посилені монстри. The Forest of Mirrors S/SG/G 40-58 Перероблена локація з безліччю спотів для всіх типів груп; Посилені монстри, перероблені зони полювання. Предмети. Частиною концепції Lu4 ми обрали опрацювання економіки початкових етапів гри. У новій економічній моделі представлена перероблена й більш доступна система прогресії екіпірування. Тепер гравцям не потрібно збирати мільйони на новий меч або жертвувати зброєю заради кристалів — все побудовано на поетапному поліпшенні: Усі магазини в грі були стандартизовані: Асортимент і ціни всіх Бакалейників (Grocery) у всіх містах були стандартизовані й приведені до єдиного переліку. Beast Soulshot та Blessed Beast Spiritshot також продаються у Бакалейників: Прихований текст Нагадуємо, що еліксири MP і HP на MasterWork мають незалежний відкат, тому рекомендуємо активно їх використовувати. Вони не раз допоможуть вам у бою. У стартових поселеннях ви можете без націнки придбати й покращити шляхом обміну будь-яку зброю, броню та біжутерію NG: Прихований текст У всіх містах ви можете придбати та покращити будь-яку зброю, обладунки (за винятком однієї з частин комплектів), а також біжутерію D-grade: Схований текст Фарби: Із продажу вилучено фарби +1/-3, +4/-6 і інші неактуальні: У продажу залишаться тільки фарби +1/-2, +1/-1, +2/-3, +2/-2, +3/-4, +3/-3, +4/-5, +4/-4 у NPC у містах за Адену. Вартість фарб (без урахування міського податку): Прихований текст Фарби для першої професії: +1/-2 — 12 000 Адени; +1/-1 — 18 000 Адени. Фарби для другої професії: +1/-2 — 21 000 Адени; +1/-1 — 31 500 Адени; +2/-3 — 27.000 Адени; +2/-2 — 40.500 Адени; +3/-4 — 30.000 Адени; +3/-3 — 45.000 Адени; +4/-5 — 36 000 Адени; +4/-4 — 54 000 Адени. Вартість встановлення/зняття фарб (для першої та другої професії): Прихований текст +1/-2 або +1/-1: Встановлення: 100 000 Адени; Зняття: 20 000 Адени. +2/-3 або +2/-2: Встановлення: 150 000 Адени; Зняття: 30 000 Адени. +3/-4 або +3/-3: Встановлення: 200 000 Адени; Зняття: 40 000 Адени. +4/-4 або +4/-5: Встановлення: 250 000 Адени; Зняття: 50 000 Адени. Покращення броні, зброї та біжутерії: Ви можете почати з найпростішого меча за 900 Аден та крок за кроком довести його до найкращої НГ-зброї, обмінюючи без комісії у торговців у містах. Після отримання першої професії кожен персонаж отримує купон, який дозволяє обміняти одну топову НГ-зброю на Low-D, після чого її також можна буде поступово покращувати відповідно до наповнення бюджету; Ми прагнемо передати максимально автентичний ігровий досвід у межах тестування Lu4. На поточному етапі у грі відсутні звичні для гравців механіки MasterWork: шадоу та комон зброя, нагороди за Місії та Досягнення, крамниця за Ivory Coin, початкові набори й інші засоби, створені для закриття потреби у стартовому спорядженні. Втім, ми вважаємо, що стандартна ігрова ситуація, коли гравець із початковою зброєю змушений через біль та страждання збирати Адену на кращу D-grade зброю, є неприйнятною. Ми поділили цей шлях на кілька проміжних етапів, і в результаті прогресія спорядження персонажа стане більш плавною та справедливою для всіх гравців: Багато гравців вже стикалися з подібною системою раніше. Вона працює аналогічно системі покращення спорядження супутників (вовчі ікла тощо); Ця механіка стосується не лише зброї, а й броні та біжутерії, у результаті чого ви можете рівномірно розвиватися в процесі вивчення оновленого ігрового світу: Зверніть увагу! Багато обладунків, які раніше були неактуальними, отримали оновлення та тепер є частиною нових комплектів. Детальніше ці зміни буде описано далі. Доповненням до подібної системи є розширення економіки. Предмети, які раніше продавались у крамницю або годилися хіба що як кристали, стануть частиною ринкової економіки між гравцями: Вартість продажу всіх предметів у крамницю була знижена з 50% до 25%; Цей захід, у сукупності з системою покращення предметів, робить торгівлю будь-якими ігровими предметами вигідною як для продавця, так і для покупця. Покращити спорядження можна у будь-якого торговця відповідного типу предметів (зброя, броня, біжутерія) у початкових поселеннях (для NG) та містах (для D-grade); Важливо! Система поетапного покращення працює лише для предметів NG та D-рангу. Екіпірування рангів C і B ви можете отримати тільки шляхом створення (крафту), а також як трофей з мобів і рейдових босів. Покращення зброї: Покращення від Low-NG до Top-NG займе 4 кроки: Прихований текст Після чого ви можете обміняти отриману Top-NG зброю за купон (нагорода за проходження 1 професії) на будь-яку Low-D у Newbie Guide: Прихований текст І далі поступово покращувати вашу Зброю D-grade (також має 4 стадії покращення): Прихований текст Покращення броні: Рекомендуємо вам ознайомитися з бонусами нових комплектів NG та D-grade, які ви знайдете далі; Броня покращується аналогічно до зброї, проте обміняти броню NG на D-grade не можна; Зверніть увагу! Одна з частин, необхідних для формування комплектів D-grade, не продається в крамниці. Для будь-якого комплекту ви можете купити/обміняти верхню та нижню частину броні. Залежно від типу комплекту, потрібна додаткова частина (рукавиці, черевики або шолом) недоступна в крамниці й може бути отримана лише шляхом крафта/купівлі на ринку, або як здобич із монстрів/босів. NG Броня: Прихований текст D-grade Броня: Прихований текст Покращення біжутерії: Аналогічно до зброї та броні, поступове покращення біжутерії допомагає зробити прогрес більш плавним і покликане не допустити ситуації, коли персонаж на 40 рівні має початкову NG-біжутерію; Аналогічно до броні, біжутерію NG не можна обміняти на D-grade; NG-біжутерія: Прихований текст D-grade біжутерія: Прихований текст У всю D-grade зброю, починаючи з 3-го етапу покращення (вся D-grade зброя має 5 рангів), можна вставити СА. Докладний опис бонусів і вартість вставки ви знайдете далі в цьому розділі; Броня також отримала значні покращення. Окрім стандартних комплектів, у гру додано "міні-комплекти", починаючи з НГ, що складаються з двох частин із власними унікальними бонусами. Подібні комплекти не мають звичних бонусів від зачарування, однак дозволяють розвивати спорядження більш осмислено та послідовно. Усю броню також можна поступово покращувати у NPC-торговців у межах одного рангу; Окрім звичних комплектів D-grade, ми додали нові повноцінні сети з власними бонусами, що покращує варіативність розвитку параметрів персонажів. Комплекти D-grade доступні в NPC-крамницях, за винятком однієї частини (черевиків, шолома або рукавиць), яку можна здобути або створити ремеслом; Ми переробили систему зачарування броні. Тепер бонус OE-комплекту починає діяти при зачаруванні від +3. Докладніше про бонуси — далі в цьому розділі; Система поступового покращення спорядження також актуальна і для біжутерії. Тепер ви можете поступово збільшувати свій магічний захист, без необхідності накопичувати Адену одразу на топову біжутерію; Зверніть увагу! Під час тестування катакомби та всі пов’язані з ними механіки будуть недоступні. Це означає, що система обміну зброї у коваля Маммона за Стародавню Адену також недоступна. Докладніше про броню: Бонус за покращення окремих частин броні: При зачаруванні броні від +4 до +8, вона надає додаткове HP; При зачаруванні цільної броні (верх + низ), бонус становить x1.5, наприклад 75 HP замість 50: Прихований текст D-grade C-grade B-grade +4 5 10 20 +5 10 20 35 +6 20 35 50 +7 35 50 70 +8 50 70 100 Бонуси заточення Комплектів рангу D, C і B: Прихований текст D-grade: Heavy Light Robe +3 Точність +1 Ухилення +1 Ліміт ваги +10% +4 Фіз. захист +10 Точність +1 Регенерація MP +1 Витрата MP фіз. навичок -3% Маг. захист +7 Ухилення +1 Швидкість +1 Фіз. захист +5 Маг. захист +3 Ліміт ваги +10% Витрата MP маг. навичок -2% +5 Фіз. захист +20 Точність +2 Регенерація MP +2 Витрата MP фіз. навичок -4% Маг. захист +14 Ухилення +2 Швидкість +2 Фіз. захист +10 Маг. захист +7 Ліміт ваги +20% Витрата MP маг. навичок -3% +6 Фіз. захист +30 Точність +3 Регенерація MP +3 Витрата MP фіз. навичок -5% Спротив дебафам +10% Маг. захист +21 Ухилення +3 Швидкість +3 Спротив дебафам +10% Фіз. захист +15 Маг. захист +10 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -4% Спротив дебафам +10% C-grade: Heavy Light Robe +3 Фіз. захист +10 Точність +1 Маг. захист +7 Ухилення +1 Фіз. захист +5 Маг. захист +3 Ліміт ваги +10% +4 Фіз. захист +20 Точність +2 Регенерація MP +1 Витрата MP фіз. навичок -3% Маг. захист +14 Ухилення +2 Швидкість +1 Фіз. захист +10 Маг. захист +7 Ліміт ваги +20% Витрата MP маг. навичок -2% +5 Фіз. захист +30 Точність +3 Регенерація MP +2 Витрата MP фіз. навичок -4% Маг. захист +21 Ухилення +3 Швидкість +2 Фіз. захист +15 Маг. захист +10 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -3% +6 Фіз. захист +40 Точність +3 Регенерація MP +3 Витрата MP фіз. навичок -5% Спротив дебафам +10% Маг. захист +28 Ухилення +3 Швидкість +3 Спротив дебафам +10% Фіз. захист +20 Маг. захист +14 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -4% Спротив дебафам +10% B-grade: Heavy Light Robe +3 Фіз. захист +20 Точність +1 Маг. захист +14 Ухилення +1 Фіз. захист +10 Маг. захист +7 Ліміт ваги +10% +4 Фіз. захист +30 Точність +2 Регенерація MP +1 Витрата MP фіз. навичок -3% Маг. захист +21 Ухилення +2 Швидкість +1 Фіз. захист +15 Маг. захист +10 Ліміт ваги +20% Витрата MP маг. навичок -2% +5 Фіз. захист +40 Точність +3 Регенерація MP +2 Витрата MP фіз. навичок -4% Маг. захист +28 Ухилення +3 Швидкість +2 Фіз. захист +20 Маг. захист +14 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -3% +6 Фіз. захист +50 Точність +3 Регенерація MP +3 Витрата MP фіз. навичок -5% Спротив дебафам +10% Маг. захист +35 Ухилення +3 Швидкість +3 Спротив дебафам +10% Фіз. захист +25 Маг. захист +18 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -4% Спротив дебафам +10% Бонуси NG: Бонуси сетів: Щити не є обов’язковою частиною комплекту, але дають додаткові бонуси: Прихований текст Тяжкі обладунки Piece Bone Breastplate Piece Bone Gaiters Макс. HP +46 Фіз. захист +2.4% Bronze Breastplate Bronze Gaiters Bone Shield Макс. HP +52 Фіз. захист +2.6% Щит: 20% захисту від кровотечі Легкі обладунки Wooden Breastplate Wooden Gaiters Wooden Helmet Макс. HP +41 Фіз. захист +2.2% Bone Breastplate Bone Gaiters Точність +1 Шанс фіз. крит. атк. +7 Cotton Shirt Cotton Pants Ухилення +1 Швидкість +2 Hard Leather Shirt Hard Leather Gaiters Hard Leather Helmet Швидк. атаки +4% Макс. MP +35 Магічні обладунки Tunic of Devotion Stockings of Devotion Leather Helmet Швидк. магії +9% Tunic of Magic Stockings of Magic Маг. атака +10% Сила лікування +28 Регенерація MP +2 Бонуси D-grade: Бонуси сетів: Нові міні-сети (що складаються з 2 частин) мають сетові бонуси, але при заточенні не дають бонусів від заточення комплекту; Бонуси заточення сетів D-grade: Прихований текст Heavy Light Robe +3 Точність +1 Ухилення +1 Ліміт ваги +10% +4 Фіз. захист +10 Точність +1 Регенерація MP +1 Витрата MP фіз. навичок -3% Маг. захист +7 Ухилення +1 Швидкість +1 Фіз. захист +5 Маг. захист +3 Ліміт ваги +10% Витрата MP маг. навичок -2% +5 Фіз. захист +20 Точність +2 Регенерація MP +2 Витрата MP фіз. навичок -4% Маг. захист +14 Ухилення +2 Швидкість +2 Фіз. захист +10 Маг. захист +7 Ліміт ваги +20% Витрата MP маг. навичок -3% +6 Фіз. захист +30 Точність +3 Регенерація MP +3 Витрата MP фіз. навичок -5% Спротив дебафам +10% Маг. захист +21 Ухилення +3 Швидкість +3 Спротив дебафам +10% Фіз. захист +15 Маг. захист +10 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -4% Спротив дебафам +10% Щити не є обов’язковою частиною комплекту, але дають додаткові бонуси: Прихований текст Міні-сети Тяжкі обладунки Ring Mail Breastplate Iron Plate Gaiters Фіз. захист +3% Scale Mail Scale Gaiters Фіз. захист +3.5% Compound Scale Mail Compound Scale Gaiters ВИТ +1 Фіз. захист +2% Dwarven Scale Mail Dwarven Scale Gaiters ДУХ +1 Маг. захист. +3% Легкі Обладунки Puma Skin Shirt Puma Skin Gaiters Швидк. атаки +4% Lion Skin Shirt Lion Skin Gaiters Фіз. Крит. Шкода. +5% Mithril Banded Mail Mithril Banded Gaiters Шанс Фіз. Крит. Атаки +12 Магічні Обладунки Cursed Tunic Cursed Stockings Швидк. магії +9% Elven Tunic Elven Stockings Швидк. магії +9% Сила Лікування +15 White Tunic Dark Stockings Швидк. магії +9% Маг. Атк. +3% Mystic's Tunic Mystic's Stockings Швидк. магії +9% Регенерація MP +1 Стандартні Комплекти Важкі Обладунки Mithril Breastplate Mithril Gaiters Helmet Hoplon Фіз. атака +4% Спротив Отруєнню +20% Щит: Макс. HP +126 Brigandine Tunic Brigandine Gaiters Brigandine Helmet Brigandine Shield Макс. HP +153 Фіз. захист +5% Щит: Макс. HP +20 Half Plate Armor Plate Gaiters Plate Helmet Plate Shield Макс. HP +184 Маг. захист. +5% Щит: Спротив Магічній Шкоді +2 Легкі Обладунки Reinforced Leather Shirt Reinforced Leather Gaiters Reinforced Leather Boots Швидк. атаки +4% Макс. MP +80 Manticore Skin Shirt Manticore Skin Gaiters Manticore Skin Boots СПР +2 ВИТ -1 Макс. MP +91 Salamander Skin Mail Salamander Skin Boots СИЛ +2 ВИТ -1 Макс. MP +102 Магічні Обладунки Tunic of Knowledge Stockings of Knowledge Gloves of Knowledge Маг. Атк. +15% Макс. MP +85 Mithril Tunic Mithril Stockings Mithril Gloves МДР +2 ІНТ -1 Швидкість +7 Sage's Rag Sage's Worn Gloves ІНТ +1 Швидк. магії +12% Бонуси C-grade: Деякі комплекти були змінені. Тепер вони складаються з більшої кількості предметів; Бонуси деяких комплектів були трохи змінені; Бонуси сетів: Бонуси заточення сетів C-grade: Прихований текст Heavy Light Robe +3 Фіз. захист +10 Точність +1 Маг. захист. +7 Ухилення +1 Фіз. захист +5 Маг. захист. +3 Ліміт ваги +10% +4 Фіз. захист +20 Точність +2 Регенерація MP +1 Витрата MP фіз. навичок -3% Маг. захист. +14 Ухилення +2 Швидкість +1 Фіз. захист +10 Маг. захист. +7 Ліміт ваги +20% Витрата MP маг. навичок -2% +5 Фіз. захист +30 Точність +3 Регенерація MP +2 Витрата MP фіз. навичок -4% Маг. захист. +21 Ухилення +3 Швидкість +2 Фіз. захист +15 Маг. захист. +10 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -3% +6 Фіз. захист +40 Точність +3 Регенерація MP +3 Витрата MP фіз. навичок -5% Спротив дебафам +10% Маг. захист. +28 Ухилення +3 Швидкість +3 Спротив дебафам +10% Фіз. захист +20 Маг. захист. +14 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -4% Спротив дебафам +10% Щити не є обов'язковою частиною комплекта, але дають додаткові бонуси: Прихований текст Важкі Обладунки Chain Hood Chain Mail Shirt Chain Gaiters Chain Gloves Chain Boots Chain Shield СПР +2 Фіз. захист +6% Щит: Макс. HP +198 Dwarven Chain Mail Shirt Dwarven Chain Gaiters Dwarven Chain Gloves Dwarven Chain Boots Dwarven Chain Shield ВИТ +3 Щит: Повернення шкоди +5% Composite Helmet Composite Armor Composite Gauntlets Composite Boots Composite Shield Маг. захист. +7% Ліміт ваги +5795 Щит: Блок Магії +3 ед. Full Plate Helmet Full Plate Armor Full Plate Gauntlets Full Plate Boots Full Plate Shield СИЛ +1 Макс. HP +270 Ефект Люті Вампіра +4% Щит: Шанс Захисту Щитом +5.26% Легкі Обладунки Mithril Shirt Reinforced Mithril Gaiters Reinforced Mithril Gloves Reinforced Mithril Boots Ухилення +4 Ухилення від навичок +4% Швидкість +3 Plated Leather Plated Leather Gaiters Plated Leather Gloves Plated Leather Boots СИЛ +4 ВИТ -1 Rind Leather Armor Rind Leather Gaiters Rind Leather Gloves Rind Leather Boots СИЛ +2 Швидк. атаки +4% Theca Leather Armor Theca Leather Gaiters Theca Leather Gloves Theca Leather Boots СПР +2 Фіз. захист +6% Drake Leather Armor Drake Leather Gloves Drake Leather Boots СПР +2 Маг. захист. +7% Магічні Обладунки Karmian Tunic Karmian Stockings Karmian Gloves Karmian Boots Фіз. захист +6% Швидк. магії +15% Robe of Seal Gloves of Seal Boots of Seal Маг. захист. +6% Швидк. магії +15% Demon's Tunic Demon's Stockings Demon's Gloves Demon's Boots ІНТ +4 ДУХ -1 Шанс Маг. Крит. +25% Макс. HP -270 Divine Tunic Divine Stockings Divine Gloves Divine Boots МДР +2 ІНТ -2 Фіз. захист +6% Сила Лікування +52 ед. Макс. MP +171 Бонуси B-grade: Бонуси сетів: Комплекти, починаючи з B-grade, можуть бути Рідкісними і давати додаткові бонуси: Детальні значення бонусів ви можете знайти в нашій Вікіпедії. Бонуси деяких комплектів були трохи змінені; Бонуси заточки сетів B-grade: Прихований текст Heavy Light Robe +3 Фіз. захист +20 Точність +1 Маг. захист. +14 Ухилення +1 Фіз. захист +10 Маг. захист. +7 Ліміт ваги +10% +4 Фіз. захист +30 Точність +2 Регенерація MP +1 Витрата MP фіз. навичок -3% Маг. захист. +21 Ухилення +2 Швидкість +1 Фіз. захист +15 Маг. захист. +10 Ліміт ваги +20% Витрата MP маг. навичок -2% +5 Фіз. захист +40 Точність +3 Регенерація MP +2 Витрата MP фіз. навичок -4% Маг. захист. +28 Ухилення +3 Швидкість +2 Фіз. захист +20 Маг. захист. +14 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -3% +6 Фіз. захист +50 Точність +3 Регенерація MP +3 Витрата MP фіз. навичок -5% Спротив дебафам +10% Маг. захист. +35 Ухилення +3 Швидкість +3 Спротив дебафам +10% Фіз. захист +25 Маг. захист. +18 Ліміт ваги +30% Витрата MP маг. навичок -4% Спротив дебафам +10% Щити не є обов’язковою частиною комплекту, але дають додаткові бонуси: Прихований текст Важкі Обладунки Avadon Макс. HP +300 Маг. захист. +8% Спротив ментальним атакам +30% Щит: Захист Щитом +24% Zubei Макс. HP +300 Фіз. захист +6% Повернення шкоди +5% Спротив паралічу +30% Спротив окаменінню +30% Blue Wolf СИЛ +3, ВИТ -1, СПР -2 Швидкість +7 Регенерація HP +5.26% Спротив приголомшенню +30% Doom ВИТ +3, СИЛ -3 Макс. HP +320 Об'єм легень +200 Спротив сну +30% Спротив утриманню +30% Легкі Обладунки Avadon Маг. захист. +8% Ліміт ваги +5795 Спротив ментальним атакам +30% Zubei Ухилення +4 Швидк. атаки +6% Спротив паралічу +30% Спротив окаменінню +30% Blue Wolf ДУХ +3, ІНТ -2, МДР -1 Физ. Защ. +6% Швидк. магії +15% Спротив приголомшенню +30% Doom СПР +3, СИЛ -1 Фіз. атака +4% Регенерація MP +15% Об'єм легень +200 Спротив отруєнню +20% Спротив сну +30% Спротив утриманню +30% Магічні Обладунки Avadon Фіз. захист +6% Швидк. магії +15% Спротив ментальним атакам +30% Zubei Маг. Атк. +15% Швидк. магії +5% Спротив паралічу +30% Спротив окаменінню +30% Blue Wolf МДР +3, ІНТ -2, ДУХ -1 Макс. MP +206 Регенерація MP +10% Спротив приголомшенню +30% Doom ІНТ +2, ДУХ +1, МДР -3 Швидк. магії +15% Швидкість +7 Регенерація MP +15% Об'єм легень +200 Спротив сну +30% Спротив утриманню +30% Зброя: У гру додано безліч нових СА, доступних для встановлення в D-grade зброю: Раніше на MasterWork СА було доступне лише для Top-D зброї, тепер до цього переліку додані Mid і High предмети. Параметри бонусів СА для Top-D зброї актуалізовані; Луки NG, D і C тепер споживають менше зарядів: Раніше в середньому було 5-10, тепер стало 4-7. Деякі звичні види одноручної магічної зброї змінили свій тип: Sage's Blood/ Tome of Blood/ Crucifix of Blood/ Demon Fangs — тепер одноручне дробляче (Blunt). Вартість вставки: Gemstone D Mid-D Рівень 2 75 High-D Рівень 3 120 Top-D Рівень 4 150 Квест для прокачування SA: Видається всім гравцям автоматично при створенні персонажа; У разі скасування квесту він видається автоматично при повторному вході в гру; Кристал можна купити у будь-якого Коваля в грі за 100 Adena; Список монстрів для прокачування: Скрытый текст До 2 рівня: Ol Mahum Guerilla; Ol Mahum Captain; Ol Mahum General; Cloudy Beast Turen; Langk Lizardman Leader; Turek Orc Footman; Turek Orc Shaman; Whispering Wind; Kuran Kobold; Ol Mahum Sergeant. До 3 рівня: Delu Lizardman Warrior; Warlkie Tyrant; Kanil Sucubuss; Lakin Salamander; Ant Captain; Granitic Golem; Ant Patrol; Marsh Stakato Drone; Ghoul; Delu Lizardman Shaman. До 4 рівня: Hatu Onyx Beast; Hatu Windsus; Porta; Noble Ant; Ogre; Lienrik; Farhite; Fettered Soul. До 5 рівня: Timak Orc; Timak Orc Archer; Timak Orc Soldier; Blade Stakato; Blade Stakato Soldier; Blade Stakato Worker; Light Worm; Nos; Timak Orc Troop Archer; Timak Orc Troop Warrior; Timak Orc Warrior; Crokian Lad Warrior; Great White Shark; Zakens Piker. До 6 рівня: Timak Orc Shaman; Timak Orc Overlord; Timak Orc Troop Leader; Bloody Bat; Light Bringer; Forest of Mirrors Ghost; Queen Undine Lad; Unpleasant Humming; Water Giant. До 7 рівня: Death Flyer; Eva's Seeker; Fiend Archer; Garden Guard; Mirror; Forest of Mirrors Ghost; Musveren; Theeder Piker; Theeder Mage; Doll Master; Garden Guard Leader; Harit Lizardman; Harit Lizardman Grunt; Harit Lizardman Archer; Kaim Vanul; Pirates Zombie Captain; Zakens Loyalguard. До 8 рівня: Doll Blader; Sairon; Sairon's Doll; Sairon's Puppet; Veil Master. До 9 рівня: Unicorn Elder; Thunder Wyrm; Drake; Maluk Succubus; Spirit of Timiniel; Spirit of Timiniel Guard. До 10 рівня: Karik; Limal Karinness; Malruk Berserker; Malruk Knight; Malruk Lord; Pytan; Pytan Knight. Список нових і оновлених СА для зброї: Прихований текст Зброя Можливі СА Одноручні Мечі: Crimson Sword (Mid) Elven Sword (Mid) Sword of Revolution (High) Elven Long Sword (Top) : Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 : Health: Макс. HP +25% : Haste: Швидк. атаки +7% Двуручні Мечі: Two-Handed Sword (Mid) Claymore (High) Titan Sword (Top) : Health: Макс. HP +25% : Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 : Haste: Швидк. атаки +7% Одноручне Дробляче: Spiked Club (Mid) Skull Breaker (High) Heavy Bone Club (High) Morning Star (High) Tarbar (High) Bonebreaker (Top) : Health: Макс. HP +25% : Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 : Haste: Швидк. атаки +7% Двуручне Дробляче: Titan Hammer (High) : Rsk. Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +85 коли HP < 60% : Health: Макс. HP +25% : Rsk. Haste: Швидк. атаки +12% коли HP < 60% Кинджали: Kukuri (Mid) Maingauche (High) Mithril Dagger (Top) : Critical Damage: Фіз. Крит. Шкода. +120 : Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 : Haste: Швидк. атаки +7% Луки: Gastraphetes (Mid) Reinforced Long Bow (High) Light Crossbow (Top) : Guidance: Точність +5 : Cheap Shot: Витрата MP навичок -12% : Quick Recovery: Перезарядка лука -15% Списи: Dwarven Pike (Mid) War Hammer (Mid) Winged Spear (High) War Pick (High) Glaive (Top) : Wide Blow: Вугол атаки +60 градусів : Health: Макс. HP +25% : Guidance: Точність +5 Кастети: Triple-Edged Jamadhr (Mid) Bich'Hwa (High) Scallop Jamadhr (Top) : Health: Макс. HP +25% : Rsk. Haste: Швидк. атаки +12% когда HP < 60% : Haste: Швидк. атаки +7% Магічні Кинджали: Dagger of Mana (Mid) Conjurer's Knife (Mid) Shilen Knife (Mid) : Acumen: Швидк. магії +15% : Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 : Haste: Швидк. атаки +7% Одноручне Магічне Дробляче: Sage's Blood (Mid) Tome of Blood (Mid) Crucifix of Blood (High) Demon Fangs (High) Priest Mace (High) Staff of Life (Top) Одноручні Магічні Мечі: Sword of Magic Fog (High) : Acumen: Швидк. магії +15% : Conversion: Макс. MP +60%, Макс. HP -40% : Mana Up: Макс. MP +30% Двуручне Магічне: Staff of Magic (Mid) Goat Head Staff (High) : Empower: Маг. Атк. +20%, Витрата MP маг. навичок +15% : Acumen: Швидк. магії +15% : Mana Up: Макс. MP +30% Двуручне Магічне: Atuba Hammer (Top) Atuba Mace (Top) Ghost Staff (Top) : Empower: Маг. Атк. +20%, Витрата MP маг. навичок +15% : Health: Макс. HP +25%. // так, Health; це не помарка :) : Mana Up: Макс. MP +30% Дуал-зброя D-grade при заточці на +4: Прихований текст Дуал-мечі Бонуси Saber*Bastard Sword (Mid) Saber*Crimson Sword (High) Saber*Elven Sword (High) Knight's Sword*Crimson Sword (Top) Knight's Sword*Elven Sword (Top) Health: Макс. HP +25% Saber*Spinebone Sword (Mid) Bastard Sword*Spinebone Sword (High) Bastard Sword*Artisan's Sword (High) Bastard Sword*Knight's Sword (High) Artisan's Sword*Crimson Sword (Top) Guidance: Точність +5 Saber*Artisan's Sword (Mid) Spinebone Sword*Spinebone Sword (High) Spinebone Sword*Artisan's Sword (High) Spinebone Sword*Knight's Sword (High) Spinebone Sword*Elven Sword (Top) Spinebone Sword*Crimson Sword (Top) Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 Saber*Knight's Sword (Mid) Artisan's Sword*Artisan's Sword (High) Artisan's Sword*Knight's Sword (High) Knight's Sword*Knight's Sword (High) Bastard Sword*Crimson Sword (Top) Bastard Sword*Elven Sword (Top) Haste: Швидк. атаки +7% Bastard Sword*Bastard Sword (High) Artisan's Sword*Elven Sword (Top) Acumen: Швидк. магії +15% Парне дробляче Бонуси Spiked Club*Tomahawk (Top) Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 Tarbar*Hand Axe (Top) Haste: Швидк. атаки +7% Tarbar*Work Hammer (Top) Health: Макс. HP +25% Парні кинджали Бонуси Maingauche*Assassin Knife (Top) Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 Парні мечі C-grade при зачаруванні на +4: Прихований текст Парні мечі Бонуси Saber*Sword of Revolution Knight's Sword*Sword of Revolution Elven Sword*Sword of Revolution Sword of Revolution*Sword of Revolution Stormbringer*Katana Shamshir*Spirit Sword Spirit Sword*Spirit Sword Health: Макс. HP +25% Crimson Sword*Elven Sword Bastard Sword*Sword of Revolution Crimson Sword*Sword of Revolution Crimson Sword*Elven Long Sword Katana*Spirit Sword Guidance: Точність +5 Crimson Sword*Crimson Sword Saber*Elven Long Sword Spinebone Sword*Elven Long Sword Sword of Revolution*Elven Long Sword Stormbringer*Spirit Sword Shamshir*Raid Sword Spirit Sword*Raid Sword Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 Spinebone Sword*Sword of Revolution Knight's Sword*Elven Long Sword Stormbringer*Raid Sword Katana*Katana Raid Sword*Raid Sword Haste: Швидк. атаки +7% Artisan's Sword*Sword of Revolution Bastard Sword*Elven Long Sword Artisan's Sword*Elven Long Sword Elven Sword*Elven Long Sword Stormbringer*Shamshir Shamshir*Katana Katana*Raid Sword Critical Damage: Фіз. Крит. Шкода. +120 Elven Sword*Elven Sword Elven Long Sword*Elven Long Sword Stormbringer*Stormbringer Shamshir*Shamshir Acumen: Швидк. магії +15% Парне дробляче Бонуси Battle Axe*Battle Axe Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 Tarbar*Tarbar Haste: Швидк. атаки +7% Dwarven War Hammer*Dwarven War Hammer Health: Макс. HP +25% Парні кинджали Бонуси Crystal Dagger*Cursed Dagger Focus: Шанс Фіз. Крит. Атаки +50 Ігровий магазин. Загальний підхід до монетизації та донату: Мета наявності платних сервісів — залучення додаткових коштів, які допоможуть запросити більше розробників і прискорити розвиток проєкту. На відміну від MasterWork, ми не ставимо за мету дати гравцям можливість проскакати початковий контент, а навпаки — прагнемо доопрацювати його і зробити повноцінною частиною ігрового процесу; В ігровому магазині не буде витратників — зарядок, зіль та рун досвіду, стартових наборів та іншого, що спрощує геймплей. Донат не повинен давати прямої переваги в бою. Звичний для гравців MasterWork ігровий магазин буде обмежений однією позицією — кнопка "Підтримати Проєкт": MasterWork і Lu4 існують виключно завдяки вам. Ми вдячні, що ви довіряєте нам свій час і кошти, і прагнемо зробити гру кращою та цікавішою для вас. Дякуємо, що ви з нами! Усі гравці, які вирішать допомогти розвитку проєкту, отримають численні ігрові Бонуси. Це певний аналог Преміум-акаунту з суттєво розширеним функціоналом: Зверніть увагу! Деякі описані нижче деталі можуть змінитися в процесі доопрацювання, однак загальна концепція системи залишиться незмінною; Дія бонусів поширюється на весь Ігровий Акаунт та всіх персонажів на ньому; Контентний план сервера розраховано на 40 днів, однак після цього ми не плануємо закривати сервери. Сума: 1 день — 20 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; 3 дні — 50 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; 7 днів — 100 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; 14 днів — 150 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; 30 днів — 250 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; 100 днів — 500 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products. + додатковий подарунок. Бонуси: Функціонал Преміум Акаунту: +50% до EXP (отримуваний досвід, не впливає на денний ліміт); Ви отримуватимете більше досвіду з монстрів і босів, при цьому сам ліміт досвіду залишиться тим самим. +50% SP; +50% Drop; +50% Spoil. Додаткове ігрове вікно: За замовчуванням доступне 1 вікно + 1 додаткове вікно для власників ПА. Телепорти: З Преміум Акаунтом: Безкоштовні телепорти між містами на будь-якому рівні; Телепорти в локації платні з 1 рівня, знижка 50% на телепорти в локації. Без Преміум Акаунта: Усі телепорти між містами безкоштовні для гравців 1-29 рівня, після 30 рівня телепорти коштують певну кількість Adena; Телепорти в локації платні з 1 рівня. Доступ до базового асортименту бафів на будь-якому рівні; Глобальний чат раз на 60 секунд; Функціонал Розширення: +50% до переносимої ваги +50 слотів інвентарю +50 слотів особистого сховища +5 слотів купівлі-продажу на ринку. Усі описані вище Бонуси ви отримаєте одразу на весь час дії вашого Преміум Акаунта. Звичного ігрового магазину на сервері не буде; При цьому Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products. залишається як ігрова валюта — монети можна вивести з ЛК до гри, а також придбати послуги в Особистому Кабінеті з урахуванням вже наявної у вас накопичувальної знижки. Сервіси в Особистому Кабінеті: Фарбування нікнейму — 50 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; Фарбування титулу — 25 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; Зміна імені персонажа — 30 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; Перенесення персонажа на інший ігровий акаунт — 100 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; Зміна статі — 40 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; Зняття штрафу (з гравця) за вихід/видалення з клану — 10 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.; Зняття штрафу (з клану) за виключення з клану — 30 Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins=1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products.. Кланова система. Lineage2 — гра з великим наголосом на соціалізацію, і система кланів та їх протистояння — це одна з основоположних систем. Напередодні цього Альфа-Тестування ми підготували кілька оновлень кланової системи MasterWork, які частково потраплять і на Lu4. Детальніше ми розповімо в цьому розділі: Під час альфа-тестування клани не можуть вступати в альянси: Альянс можна створити для встановлення значка, але інший функціонал у грі відсутній. Доступні активності для кланів та організованих груп: Епічні Боси: Queen Ant, Orfen, Core, Zaken. Замки: Gludio, Dion, Giran, Innadril, Oren. Захоплювані клан-холи: Fortress of Resistance та Bandit Stronghold; Звичайні клан-холи, що купуються, наразі недоступні. Максимальний Рівень клану — 5; Максимальна кількість членів клану: 0 рів. клану: 40 персонажів; 1 рів. клану: 50 персонажів; 2 рів. клану: 60 персонажів; 3 рів. клану: 70 персонажів; 4 рів. клану: 80 персонажів; 5 рів. клану: 90 персонажів. На даний момент реалізована лише базова система клану, без можливості створювати Загони та Академію; Відсутня система Кланової Репутації (CRP); Для підвищення рівня Клану та вивчення Кланових Навичок потрібно Proof of Loyalty: Видається як нагорода за проходження першої (1 шт.) та другої (по 1 шт. за кожну марку, всього 3 шт.) професій; Proof of Loyalty додані в дроп усім рейдовим босам у відкритому світі, а також деяким монстрам у топових локаціях; SP і Адена більше не потрібні для вивчення навичок і підвищення рівня клану. Підвищення рівня Клану: 0 => 1 рів. клану: 15 Proof of Loyalty; 1 => 2 рів. клану: 35 Proof of Loyalty; 2 => 3 рів. клану: 50 Proof of Loyalty; 3 => 4 рів. клану: 100 Proof of Loyalty, або стандартний квест (тільки предмет, без SP і Adena); 4 => 5 рів. клану: 150 Proof of Loyalty. Вивчення кланових навичок: 3 Рівень Клану Навичка Опис Clan Body Макс. HP +3% 20 Clan Spirituality Макс. CP +6% 20 Clan Soul Макс. MP +3% 20 Clan Regeneration Регенерація HP +5% 15 Clan Morale Регенерація CP +10% 15 Clan Clarity Регенерація MP +5% 15 Clan Luck Штраф досвіду -10% 35 Clan Imperium Можливість створення CC 10 4 Рівень Клану Навичка Опис Clan Might Фіз. атака +3% 35 Clan Shield Фіз. захист +3% 35 Clan Empower Маг. Атк. +6% 35 Clan M. Def. Маг. захист. +6% 35 Clan Guidance Точність +1 25 Clan Agility Ухилення +1 25 Clan Shield Defence Шанс захисту щитом +12% 30 Clan Shield Block Захист Щитом +24% 30 5 Рівень Клана Навичка Опис Clan Cyclonic Resistance Спротив воді та повітрю +3% 40 Clan Magmatic Resistance Спротив вогню та землі +3% 40 Clan Resist Shock Спротив приголомшенню +12% 50 Clan Resist Hold Спротив утриманню +12% 35 Clan Resist Sleep Спротив сну +12% 35 Clan Wind Walk Швидкість членів клана +3 50 Різне. Система втоми: Втома персонажа — це система обмеження приросту досвіду, яка знижує Швидкість отримання досвіду (рейти) до 10% після досягнення певного обсягу отриманої EXP за день: Ключові особливості: Після набору певної кількості досвіду протягом доби активується втома, і рейти EXP знижуються до 10% від базових значень; "Втомлений" персонаж отримує повне штрафне зниження досвіду при смерті в PvE та PK, але зменшений штраф смерті в PvP (0.1%); Скидання ліміту досвіду відбувається щодня о 6:30 ранку за серверним часом; Важливо! Неотриманий досвід накопичується з часом, тобто вам не обов’язково закривати ліміт щодня. На низьких рейтах можна "пробити кап" — тобто отримувати досвід понад ліміт, проходячи певні стадії втоми. Це дає змогу все ще прогресувати, хоч і повільніше; Зниження стосується лише отримання досвіду. Дроп, квести, внутрішньоігрові нагороди та інші аспекти залишаються без змін; Система спрямована на вирівнювання шансів між гравцями з високим і низьким онлайном, при цьому не позбавляючи активних гравців можливості вириватися вперед через зусилля й грамотний розподіл активності. Отримання досвіду в групі: На хроніках Interlude ви отримували 19.11% від повного досвіду за вбивство моба в групі: Наприклад, вбивши голема в Крумі, соло ви б отримали 1000 досвіду, а в групі — 191. На High Five ця цифра вже зросла, і ви отримували 24.44% від повного досвіду за вбивство моба: Соло — 1000 досвіду, у групі — 244 досвіду. Для Lu4, як і для MasterWork, ми не лише збільшили цей відсоток. Зараз він становить 30.00% від повного досвіду за вбивство моба: Соло — 1000 досвіду, у групі — 300 досвіду: 2 персонажі 110% (+10% бонус) 1100 досвіду, по 550 на персонажа 3 персонажі 125% (+25% бонус) 1250 досвіду, по 416 на персонажа 4 персонажі 140% (+40% бонус) 1400 досвіду, по 350 на персонажа 5 персонажів 150% (+50% бонус) 1500 досвіду, по 300 на персонажа 6 персонажів 180% (+80% бонус) 1800 досвіду, по 300 на персонажа 7 персонажів 210% (+110% бонус) 2100 досвіду, по 300 на персонажа 8 персонажів 240% (+140% бонус) 2400 досвіду, по 300 на персонажа 9 персонажів 270% (+170% бонус) 2700 досвіду, по 300 на персонажа Також ми прибрали залежність від кількості гравців у групі. Починаючи з 5 осіб і до 9, ви отримуватимете однакову кількість досвіду — 30.00%. Звісно, можна продовжувати фармити соло й отримувати повні 100% досвіду, однак швидкість вбивства в соло буде неспівмірно нижча, ніж при фармі в рандомці. Отримуючи третину досвіду, але вбиваючи мобів у 5–7 разів більше — ви будете прокачуватися значно швидше. Тому ми рекомендуємо знайти постійну групу до старту або вже в грі збирати чи вступати в групи для прискореного розвитку. На додаток до системи досвіду ми додали систему отримання квестових предметів для всіх членів групи. Тепер ви навіть можете проходити профу перебуваючи в паті, і при цьому всі члени групи отримуватимуть квестові предмети в повному обсязі. Таблиця штрафів досвіду залежно від рівня персонажів і мобів: Прихований текст Таблиця досвіду та Прокачування: Одне із завдань цього старту — рівномірна перевірка технічної стабільності та ґеймплейних механік, реалізованих на даний момент у клієнті Lu4. Для підтримки необхідного темпу розвитку ми змінили кількість досвіду, потрібного для отримання певних рівнів. Зміни здебільшого стосуються високих рівнів. Подробиці далі: До 16 рівня потрібний досвід залишився без змін; 16–19 рівні отримали фіксований множник 1.75; Для рівнів 20 і вище потрібний досвід збільшено згідно з формулою, поступово зростаючи пропорційно зростанню рівня: Рівень Було XP Стало XP Множник 20 188 к 376 к ×2.0 40 1.7 кк 4.3 кк ×2.5 52 6.1 кк 20.1 кк ×3.3 58 11.8 кк 44.8 кк ×3.8 60 19.8 кк 79.2 кк ×4.0 Професії: Для отримання першої та другої професії необхідно виконати стандартний квест: Детальні інструкції з проходження професій ви знайдете у нашій Вікіпедії; Зверніть увагу! Квести на професію тепер можна виконувати у групі. Квестові предмети отримуватимуть усі гравці. Квести першої професії: З нагород прибрано Адену; Квести можна виконати з 18 до 25 рівня; До нагород додано купон покращення зброї, за допомогою якого можна обміняти Top-NG зброю на Low-D; Після досягнення 25 рівня в нагороду за квест ви отримаєте 0 досвіду. Для отримання 2 професії потрібні 3 марки: Марки можна отримати як стандартним способом, виконуючи квести: З нагород прибрано Адену; Квести можна виконати з 35 рівня. Також придбати у NPC за Адену: 1 марка — 1 000 000 Adena; 2 марка — 1 000 000 Adena; 3 марка — 1 000 000 Adena, Також 2 професію можна придбати за 2 500 000 Adena. Бафи та помічник Новачків: На відміну від Masterwork, тут важливу роль відіграють селф-бафи. Раніше бафер був необов'язковою, але корисною частиною групи. Проте тепер ситуація інша — бафери необхідні з самого початку гри: вони дають щити вже з 1 рівня та виконують інші важливі функції підтримки групи; Зверніть увагу! Звичного клубного бафу, коктейлів, сувоїв та подібних підсилень у грі немає. З витратників доступні лише банки з звичайних магазинів — Маммона та його товарів у грі поки-що немає. У майбутньому в грі з'явиться NPC-бафер, але його асортимент буде сильно обмежений. Список доступних бафів буде опублікований пізніше. Рекомендуємо вам заздалегідь подбати про наявність важливих для вашої групи класів підтримки. Професії: Мітки на другу професію продаються лише за Адену: Одна мітка коштує 1 000 000 Adena, вся професія одразу — 2 500 000 Adena. Перша професія доступна виключно за допомогою квесту. Цей старт — по-справжньому унікальна подія в історії Lineage 2. Ніхто ще не створював проєктів такого масштабу. Ми проробили величезну роботу, щоб зробити це можливим, і знаємо — попереду нас чекає ще більше випробувань. Ви станете першими, хто зможе повноцінно пограти на новому клієнті Lu4. Це — історичний момент. Ми обіцяємо вам цілу гаму нових емоцій від занурення у світ, який одночасно здається знайомим і абсолютно новим. До зустрічі в ігрових світах улюбленої гри на новому клієнті Lu4 вже 20 червня! з ❤️, E-Global & Averia BoostedAnimal, PinkRabbit и BSkvaruk 1 1 1 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения