Перейти к публикации

Рекомендованные сообщения

       

Після повної реконструкції світу кожна територія отримала чітко організовані мисливські зони, адаптовані під різні стилі гри: від соло, до гри в малих і повноцінних групах. Уся прогресія з 1 по 60 рівень тепер базується на принципах різноманітності, зростаючої складності та важливості взаємодії з іншими гравцями.

Ліси, поля та забуті сільські дороги, які раніше служили лише антуражем, стали частиною живого, насиченого подіями світу. Уздовж старих стежок тепер мешкають зграї диких звірів і патрулі орків з гнолами. Деякі споти були розширені, інші — перероблені. Навіть знайомі місця тепер сприймаються по-новому.

Окрім повноцінних мисливських зон, на мапі з’явилося більше транзитних локацій — ділянок, що з’єднують ключові регіони, але не замикаються на собі. Хоча це не найкращі місця для фарму, вони наповнені життям. Гравець, який вирішив звернути з основного маршруту, пограти наодинці або увімкнути серіал на фоні, знайде тут усе необхідне: кілька монстрів і спокійний простір.

  • Кожна локація тепер має чітку типологію:
    • Мітка Призначення Склад Складність Характеристика
      S Соло-зона 1–2 персонажа Середня Помірна шкода й щільність.
      Підходить для неквапливого прокачування, виконання квестів і фарму ресурсів.
      SG Мала група 3–5 персонажів Вище середньої Складні монстри, соціальна агресія, висока шкода.
      Оптимальні для полювання злагодженою малою групою.
      G Повна група 6–9 персонажів Висока Потребують повноцінної групи та відповідного спорядження.
      У монстрів підвищені шкода й здоров’я. Висока, але чесна нагорода.
    • Кожна територія містить зони всіх типів. Гравець вільний обирати свій шлях: грати наодинці, узяти друга або об’єднатися з іншими гравцями у повноцінну групу;
    • У кожної локації вказано рекомендований діапазон рівнів. Це означає:
      • Мінімум — комфортний вхід до локації;
      • Максимум — межа ефективності (далі EXP і дроп зменшуються);
      • Приклад:
        • Dragon Valley, G, 44–64 → Ідеально для груп 6+ персонажів від 44 до 64 рівня.
           

 

  • image.png Talking Island:
    • Рівні: 1–24
    • Центр: Talking Island Village
    • Говорячий Острів — усамітнений острів біля південно-західного узбережжя материка Аден, який слугує стартовою точкою для людей. У давні часи, коли ельфи та орки боролися за панування на континенті, тут знаходився секретний військовий об'єкт, зведений ельфами для таємної підготовки людських магів. Навчені чарівники мали виступити на боці ельфів у війні проти орків.

      Залишки ельфійської архітектури досі можна побачити в Ельфійських Руїнах і біля Обеліску Перемоги, спорудженого на честь спільної перемоги людей і ельфів. Проте, коли розпочалась війна між самими ельфами та людьми, всі ельфи покинули острів, повернувшись до своїх лісів.

      Центром регіону залишається Поселення Говорячого Острова, куди, як і в давнину, сходяться люди, які прагнуть опанувати магію чи військову справу. Тут діє заснована чарівником Ейнховантом школа магії, де можуть навчатися навіть простолюдини, а також філія Аденської школи Седріка, яка навчає ратному ремеслу.

      Після переробки ландшафту територія острова стала більш різноманітною. На півночі та сході з'явилися нові зони з монстрами, а Ельфійські Руїни перетворилися на повноцінну локацію, придатну як для соло-гри, так і для малих та повних груп. Кожен знайде тут зручний формат — від неквапливої прокачки до динамічного полювання у складі повноцінної групи.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Cedric's Training Hall S 1-4 Початкова зона для соло-гравців;
      Слабкі монстри, підходить для навчання бойовим основам.
      Einhovant's School of Magic S 1-4 Навчальна зона для соло-гравців;
      Слабкі монстри, розрахована на стартову бойову підготовку магів.
      Talking Island, Eastern Territory S/SG 1-22 Оновлена зона з додаванням монстрів для малих груп;
      Підходить як для одиночної, так і для спільної гри.
      Obelisk of Victory S 7-15 Мисливська зона для соло-гравців;
      Рівномірна щільність монстрів, підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Elven Ruins SG/G 10-24 Повноцінна зона для малих і повних груп;
      Оновлена, посилені монстри, додані мисливські споти.
      Talking Island, Northern Territory S 6-20 Соло-зона в північній частині острова;
      Рівномірна щільність монстрів, підходить для стабільного розвитку персонажа.

 

  • image.png Elven Territory:
    • Рівні: 1–24
    • Центр: Elven Village
    • Землі Ельфів — батьківщина Світлих Ельфів, розташована в південно-східній частині материка Аден. З незапам’ятних часів селище, збудоване над озером, заселене Ельфами, які живуть у гармонії з навколишнім лісом і процвітають під захистом Тіні Материнського Дерева. 

      Після зради з боку Людей дванадцять старійшин ельфійського племені наклали на ліс потужне магічне поле, щоб не допустити вторгнення інших рас. Однак під час війни з Темними Ельфами семеро старійшин загинули, і захист ослаб. Серед молодих ельфів почалися суперечки: багато хто вважав, що ізоляція більше не має сенсу. Їхні голоси були почуті, і врешті бар'єр був повністю знятий, зробивши Поселення Ельфів відкритим для представників інших рас.

      Після оновлення територія Земель Ельфів розкрилася з нового боку. Раніше порожні або безпечні зони наповнилися новими монстрами, а знайомі місця стали небезпечнішими й різноманітнішими. З'явилися нові мисливські угіддя, що підходять для соло-гравців, малих і повних груп. Регіон став збалансованою зоною для прокачування до 24 рівня, зберігши атмосферу ельфійських лісів і пропонуючи випробування для гравців з різними стилями гри.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Shadow of the Mother Tree S 1-9 Початкова зона для соло-гравців;
      Додані нові ділянки, збільшено щільність монстрів.
      Elven Forest S 4-17 Розширена зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях.
      Iris Lake S/SG 6-22 Нова зона, розрахована на соло-гравців і малі групи;
      Підходить для спільного полювання і стабільного розвитку персонажа.
      Elven Fortress SG/G 10-24 Оновлена зона для малих і повних груп;
      Посилено монстрів, оновлено мисливські споти.
      Elven Fortress Territory S/SG 10-18 Нова зона, розрахована на соло-гравців і малі групи;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.

 

  • image.png Dark Elven Territory:
    • Рівні: 1–24
    • Центр: Dark Elven Village
    • Землі Темних Ельфів — ізольований і зловісний край на північному заході Адена, прихований у тіні Туманних Гір. Колись Темні Ельфи називалися Бурими і були частиною народу Ельфів. Проте, навчившись у людського мага Деспаріона забороненій темній магії, вони були вигнані з ельфійського королівства.

      Коли спалахнула війна між Світлими та Бурими Ельфами, за підступним задумом Деспаріона Бурі знищили плем’я Деревних Ельфів. Помираючи, старійшини наклали на них страшне прокляття: відтоді сонячне світло обпалювало їм шкіру і випалювало очі. Покинувши поверхню, вигнанці спустилися в глибини землі й заснували власну цивілізацію. З часом їх стали називати Темними Ельфами. Згодом тетрархам вдалося послабити прокляття, і представники раси змогли виходити на поверхню не лише вночі, а й удень.

      Поселення Темних Ельфів розташоване всередині гігантської печери, де вічно панують сутінки. У її центрі височіє Обеліск Шилен — похмурий монумент, символ їхньої богині. Архітектура, символіка та звичаї Темних Ельфів пронизані філософією поклоніння богині смерті.

      Після оновлення територія стала значно різноманітнішою. Раніше порожні або малозаселені зони наповнилися новими монстрами. Тепер регіон підходить як для соло-прокачування, так і для полювання малими та повними групами. Почати шлях тут можна наодинці, але згодом він потребуватиме взаємодії й спільних зусиль.

    • Локація Тип Рівні Опис
      The Shilen Temple S 1-4 Початкова зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Shilen’s Garden S 3-8 Зона для соло-гравців;
      Додано нові зони полювання, збільшено щільність монстрів.
      The Dark Forest S 6-14 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Swampland S 11-18 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      School of Dark Arts SG/G 10-24 Оновлена зона для малих і повних груп;
      Посилено монстрів, оновлено зони полювання.
      Spider Nest S/SG 15-22 Зона, розрахована на соло-гравців і малі групи;
      Додано нові зони полювання, підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Black Rock Hill S/SG 13-22 Оновлена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, збільшено щільність монстрів.
      Altar of Rites SG 18-23 Раніше порожня зона, оновлена для малих груп;
      Додано монстрів, оновлено зони полювання.

 

  • image.png Orc Territory:
    • Рівні: 1–28
    • Центр: Orc Village
    • Північні нагір’я Ельмора — сувора батьківщина орків, створених богом вогню Паагріо. Після поразки у війні з альянсом людей і ельфів вони відступили на Плато Безсмертя й збудували там поселення-фортецю, оточену вулканічними схилами та крижаними рівнинами. Тут, у храмі Паагріо, орки зберігають древні традиції й гартують нових воїнів для майбутніх битв.

      Поселення Орків — не просто центр навчання, а символ сили та наполегливості. У його стінах працюють кузні й храми, проходять ритуали й тренування. Молоді орки опановують бойове мистецтво та магію, а старійшини й шамани передають знання предків, зміцнюючи кожного учня.

      Після оновлення територія стала ширшою та насиченішою. З'явилися нові мисливські локації, посилилися зони для малих і повних груп. Тепер гравець може обрати свій шлях: від одиночного прокачування до злагодженого полювання у складі групи.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Temple of Paagrio S 1-4 Початкова зона для соло-гравців;
      Додано нові зони полювання, збільшено щільність монстрів.
      Valley of Heroes S 3-8 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях.
      Immortal Plateau S 6-14 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях.
      Immortal Plateau, North S 11-18 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Immortal Plateau, South S/SG 10-24 Оновлена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання та посилених монстрів.
      Cave of Trials SG/G 15-22 Оновлена зона для малих і повних груп;
      Посилено монстрів, оновлено зони полювання.
      Frozen Waterfalls S 13-22 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Valley of the Lords S 18-23 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.

 

  • image.png Dwarven Territory:
    • Рівні: 1–35
    • Центр: Dwarven Village
    • Приховані серед суворих північно-західних гір материка Аден, Землі Гномів — батьківщина гномів, створених богинею землі Мафр. Їхнє поселення, укрите в гірських хребтах і вкрите вічними снігами, слугує не лише стартовою точкою, але й центром ремесел, ковальства та інженерної майстерності. Колись, рятуючись від орків, гноми залишили своє королівство Млан і оселилися тут, забарикадувавши гірські тунелі, що ведуть до поселення.
      Після оновлення територія значно розширилася: шахти отримали нові мисливські зони, а раніше спокійні місця тепер підходять як для одиночного прокачування, так і для полювання малими та повними групами. Гравці можуть обирати власний темп розвитку і стиль гри.
    • Локація Тип Рівні Опис
      Strip Mine S 1-4 Початкова зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Western Mining Zone S 6-20 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Abandoned Coal Mines S/SG 10-23 Оновлена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, посилено монстрів.
      Spine Mountains S 14-20 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Eastern Mining Zone S 16-28 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Mithril Mines SG/G 18-32 Оновлена зона для малих і повних груп;
      Посилено монстрів, оновлено зони полювання.
      Frozen Valley S 1-10 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.

 

  • image.png Gludin Territory:
    • Рівні: 12–38
    • Центр: Gludin Village
    • Землі Глудіна — прибережний регіон на західному узбережжі материка Аден з помірним кліматом, пагористими рівнинами та мальовничими берегами. Регіон відіграє важливу роль як транзитний вузол між стартовими зонами та центральними землями королівства.

      Поселення Глудін, що не має власного замку, підпорядковується Глудіо й відоме своїм портом, звідки вирушають кораблі на Говорячий Острів і північні землі Елмора. Раніше звідси також вирушали кораблі до Грації, але через війну торгівлю з цим континентом призупинено. Внаслідок бойових дій багато будівель у селі було пошкоджено, і зараз тривають відновлювальні роботи.

      Після оновлення ключові мисливські локації були переглянуті: збільшено щільність монстрів, додано нові зони для малих і повних груп. Регіон став однією з основних територій прокачування для персонажів низького та середнього рівня.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Windmill Hill S 14-23 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких і середніх рівнях.
      Ol Mahum Checkpoint S/SG 20-28 Оновлена зона для соло-гравців і малих груп;
      Посилено монстрів, оновлено зони полювання.
      Fellmere Harvest Grounds S 14-28 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких і середніх рівнях.
      Orc Barracks SG/G 24-34 Оновлена зона для малих і повних груп;
      Посилено монстрів, оновлено зони полювання.
      Windy Hill SG 32-40 Зона для малих груп;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Abandoned Camp SG 19-28 Зона для малих груп;
      Посилені монстри, перероблені зони полювання.
      Forgotten Temple SG/G 28-35 Перероблена зона для малих і повних груп;
      Посилені монстри, перероблені зони полювання.
      Langk Lizardman Dwellings S/SG 18-27 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, посилені монстри.
      Red Rock Bridge S 29-36 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на середніх рівнях.

 

  • image.png Gludio Territory:
    • Рівні: 15–42
    • Центр: Town of Gludio
    • Глудіо — південно-західна частина материка Аден, колись квітучий край із м’яким кліматом, але нині серйозно постраждалий від війни з Грацією. Під час запечатування Белефа регіон також пережив катастрофу, яка спустошила південні землі, залишивши по собі випалені поля й руїни.

      Центром території залишається місто Глудіо з його замком, збудованим на місці зруйнованої фортеці перед вторгненням Грації. Звідси починаються головні маршрути вглиб материка, а навколишні рівнини й руїни стали мисливськими угіддями для початківців авантюристів.

      Після переробки частина локацій оновлена: збільшено щільність монстрів, з’явилися зони для малих груп, а поруч із містом відкрилися нові території, що підходять для комфортного соло-прокачування без необхідності залишати регіон.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Neutral Zone S 16-22 Початкова зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Maille Lizardman Barracks S/SG 22-30 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, посилені монстри.
      Windawood Manor S 20-26 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях.
      Evil Hunting Grounds S 15-28 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких рівнях.
      The Ruined Bend S 18-26 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Ruins of Despair S 16-25 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на низьких і середніх рівнях.
      Ruins of Agony S 15-25 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Wasteland S/SG 24-37 Зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, посилені монстри.
      The Ant Nest S/SG 30-42 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, посилені монстри.
      Gludio Town Lands S 12-26 Нова зона для соло-гравців;
      Підходить для комфортного полювання без необхідності залишати регіон.

 

  • image.png Dion Territory:
    • Рівні: 20-55
    • Центр: Town of Dion
    • Діон — колись процвітаючий аграрний центр південного Адена, відомий своїми широкими рівнинами та болотами. Його багатство ґрунтувалося на врожаях пшениці, що збиралися з родючих земель. Але після нещодавньої війни з Грацією значна частина ресурсів пішла на потреби армії, податки зросли, і регіон охопили селянські заворушення. Аристократія покинула місто, залишивши його в занепаді. Сьогодні Діон вважається одним із найбідніших куточків королівства.

      Попри це, він залишається важливою мисливською територією. Після переробки локації стали значно різноманітнішими: десь збільшили кількість монстрів, десь посилили супротивників. Регіон тепер підходить для гри в будь-якому форматі — від соло-прокачування до полювання в складі малих і повних груп.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Plains of Dion S 22-32 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Dion Hills S 20–25 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Cruma Marshlands S 25–37 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа на середніх рівнях.
      Execution Grounds S/SG 20–37 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, посилені монстри.
      Partisan Hideaway &
      Fortress of Resistance
      SG/G 24–34 Зона для малих і повних груп;
      Збільшено кількість спотів, посилені монстри.
      Bee Hive SG/G 34–42 Зона для малих і повних груп;
      Унікальна механіка збору монстрів.
      Floran Agricultural Area S 30–38 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Tanor Canyon S/SG 44–52 Зона для соло-гравців і малих груп;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа. Посилені монстри до х1.
      Cruma Tower G 40–52 Перероблена зона для малих і повних груп;
      Посилені монстри.

 

  • image.png Giran Territory:
    • Рівні: 30-68
    • Центр: Town of Giran
    • Гіран — найбільший торговий центр Адена та важливий порт на південному узбережжі. Місто політично й економічно незалежне від столиці, а влада тут належить Гільдії Торговців. Ця організація контролює торгівлю, закони та розподіл ресурсів у всьому регіоні. Через Гіран проходять ключові торговельні маршрути, тут розташовані найбільші ринки, кузні, лабораторії, порти й склади кланів.

      Після переробки регіон отримав чітке розділення за складністю та стилями гри: з’явилися локації, розраховані на соло-прокачування, полювання малими й повними групами. Тут розташовані ключові зони патчу, включно з Lair of Antharas — титульною локацією регіону, призначеною для високорівневих повних груп.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Breka's Stronghold S 30-37 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Додано нові споти для полювання. Посилені монстри.
      Gorgon's Flower Garden S 30-37 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа. Додано нові споти для полювання.
      Death Pass S 35-42 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа. Додано нові споти для полювання.
      Hardin's Academy S/SG 37-43 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, посилені монстри.
      Devil's Isle &
      Pirate Tunnel
      SG/G 42-58 Зона для малих і повних груп;
      Перероблені зони полювання, посилені монстри.
      Dragon Valley SG/G 44-64 Зона для малих і повних груп;
      Перероблені зони полювання, посилені монстри.
      The Lair of Antharas G 60-68 Найсильніша групова зона оновлення;
      Перероблені зони полювання, посилені монстри.

 

  • image.png Heine Territory:
    • Рівні: 34-53
    • Центр: Town of Heine
    • Хейн — місто, збудоване на воді. Білокам’яні мости та канали відображають витончену архітектуру, успадковану з ельфійських традицій. Місто служить релігійним і культурним центром регіону, об’єднуючи стару аристократію Адена, морську торгівлю Інадрила та паломників, які шукають благословення богині води Єви.

      Після переробки територія стала значно різноманітнішою. Узбережжя та рівнини як і раніше зручні для соло-прокачування. Alligator Island тепер розрахований на малі групи — збільшено щільність монстрів, ефективно полювати удвох або втрьох. 

      Головна зміна — це Garden of Eva — підземний храм, збудований богинею Євою. Він являє собою п’ятирівневе підземелля, повністю розташоване під водою, з кільцевими поверхами та центральною вежею. Тепер це повноцінна локація для полювання повними групами.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Alligator Beach S 38-42 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Alligator Island SG 40-48 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп;
      Збільшено кількість спотів. Посилені монстри.
      Field of Silence S 35-42 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа. Посилені монстри до х1.
      Field of Whispers S 34-43 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа. Збільшено кількість спотів.
      Garden of Eva G 40-53 Перероблена зона для малих і повних груп, посилені монстри.

 

  • image.png Oren Territory:
    • Рівні: 33-59
    • Центр: Town of Oren
    • Орен — північно-східна область материка Аден, розташована на межі гірських перевалів і нестабільних магічних зон. У минулому це було незалежне князівство, єдине, що відкрито протистояло об’єднанню земель. Зміцнене місто, зведене воїнською гільдією, і сьогодні зберігає риси автономії: потужні стіни, сувора архітектура й унікальне положення між цивілізацією та дикою природою.

      Центральною точкою регіону залишається Вежа Слонової Кістки — цитадель магів, чиї експерименти в минулому породили Море Спор: заражену зону, відвойовану природою лише частково. Навколо неї розташовані лігва ящерів, покинуті аванпости орків Тімак і прокляті ліси, населені привидами та вигнанцями.

      Після переробки локації регіону отримали чітке розподілення за рівнями й стилем гри. Oren пропонує мисливський контент для середніх рівнів — з переходом від самостійних вилазок до злагоджених дій у складі групи.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Ivory Tower Crater S 40-46 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Timak Outpost S 40-47 Перероблена зона для соло-гравців;
      Додано нові зони полювання, посилені монстри.
      Sea of Spores S/SG 40-50 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп;
      Збільшено кількість і посилені монстри.
      Plains of the Lizardmen S 33-43 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа. Додано нові споти для полювання.
      Skyshadow Meadow S/SG 52-62 Зона для соло-гравців і малих груп;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа. Посилені монстри до х1.
      Forest of Evil Spirit S 44-52 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      Outlaw Forest S/SG 49-59 Перероблена зона для соло-гравців і малих груп;
      Додано нові зони полювання, посилені монстри.

 

  • skill0269.png Hunter Territory:
    • Рівні: 40-58
    • Центр: Hunter's Village
    • Поселення Мисливців — обширна лісова зона на схід від Орена, де полювання та виживання стали способом життя. Центром регіону є Hunter's Village — поселення, засноване мисливцями та слідопитами, де діють суворі правила: не полювати на чужу здобич і не привласнювати чужі трофеї. Поселення розташоване на схилі гори, поділене каньйоном і з’єднане двома мостами, що надає йому особливого архітектурного вигляду.

      Після переробки були оновлені ключові мисливські локації: збільшено щільність монстрів, додано зони для соло-гравців, малих і повних груп. Територія стала однією з чудових альтернатив для прокачування персонажів середнього рівня — насиченою за контентом і зручною для різних стилів гри.

    • Локація Тип Рівні Опис
      Hunters Valley S 40-48 Зона для соло-гравців;
      Підходить для стабільного розвитку персонажа.
      The Enchanted Valley SG/G 44-58 Зона для малих і повних груп;
      Перероблені зони полювання, посилені монстри.
      The Forest of Mirrors S/SG/G 40-58 Перероблена локація з безліччю спотів для всіх типів груп;
      Посилені монстри, перероблені зони полювання.
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
  • Сейчас на странице   1 пользователь

×
×
  • Создать...