Papanda 2628 Опубликовано: 20 июня Рассказать Опубликовано: 20 июня Різні аспекти концепції Lu4, які корисно знати для більш усвідомленого підходу до гри. Система втоми: Втома персонажа — це система обмеження приросту досвіду, яка знижує Швидкість отримання досвіду (рейти) до 10% після досягнення певного обсягу отриманої EXP за день: Ключові особливості: Після набору певної кількості досвіду протягом доби активується втома, і рейти EXP знижуються до 10% від базових значень; "Втомлений" персонаж отримує повне штрафне зниження досвіду при смерті в PvE та PK, але зменшений штраф смерті в PvP (0.1%); Скидання ліміту досвіду відбувається щодня о 6:30 ранку за серверним часом; Важливо! Неотриманий досвід накопичується з часом, тобто вам не обов’язково закривати ліміт щодня. На низьких рейтах можна "пробити кап" — тобто отримувати досвід понад ліміт, проходячи певні стадії втоми. Це дає змогу все ще прогресувати, хоч і повільніше; Зниження стосується лише отримання досвіду. Дроп, квести, внутрішньоігрові нагороди та інші аспекти залишаються без змін; Система спрямована на вирівнювання шансів між гравцями з високим і низьким онлайном, при цьому не позбавляючи активних гравців можливості вириватися вперед через зусилля й грамотний розподіл активності. Отримання досвіду в групі: На хроніках Interlude ви отримували 19.11% від повного досвіду за вбивство моба в групі: Наприклад, вбивши голема в Крумі, соло ви б отримали 1000 досвіду, а в групі — 191. На High Five ця цифра вже зросла, і ви отримували 24.44% від повного досвіду за вбивство моба: Соло — 1000 досвіду, у групі — 244 досвіду. Для Lu4, як і для MasterWork, ми не лише збільшили цей відсоток. Зараз він становить 30.00% від повного досвіду за вбивство моба: Соло — 1000 досвіду, у групі — 300 досвіду: 2 персонажі 110% (+10% бонус) 1100 досвіду, по 550 на персонажа 3 персонажі 125% (+25% бонус) 1250 досвіду, по 416 на персонажа 4 персонажі 140% (+40% бонус) 1400 досвіду, по 350 на персонажа 5 персонажів 150% (+50% бонус) 1500 досвіду, по 300 на персонажа 6 персонажів 180% (+80% бонус) 1800 досвіду, по 300 на персонажа 7 персонажів 210% (+110% бонус) 2100 досвіду, по 300 на персонажа 8 персонажів 240% (+140% бонус) 2400 досвіду, по 300 на персонажа 9 персонажів 270% (+170% бонус) 2700 досвіду, по 300 на персонажа Також ми прибрали залежність від кількості гравців у групі. Починаючи з 5 осіб і до 9, ви отримуватимете однакову кількість досвіду — 30.00%. Звісно, можна продовжувати фармити соло й отримувати повні 100% досвіду, однак швидкість вбивства в соло буде неспівмірно нижча, ніж при фармі в рандомці. Отримуючи третину досвіду, але вбиваючи мобів у 5–7 разів більше — ви будете прокачуватися значно швидше. Тому ми рекомендуємо знайти постійну групу до старту або вже в грі збирати чи вступати в групи для прискореного розвитку. На додаток до системи досвіду ми додали систему отримання квестових предметів для всіх членів групи. Тепер ви навіть можете проходити профу перебуваючи в паті, і при цьому всі члени групи отримуватимуть квестові предмети в повному обсязі. Таблиця штрафів досвіду та дропа/спойла в залежності від рівня персонажів та мобів: Прихований текст Таблиця досвіду та Прокачування: Одне із завдань цього старту — рівномірна перевірка технічної стабільності та ґеймплейних механік, реалізованих на даний момент у клієнті Lu4. Для підтримки необхідного темпу розвитку ми змінили кількість досвіду, потрібного для отримання певних рівнів. Зміни здебільшого стосуються високих рівнів. Подробиці далі: До 16 рівня потрібний досвід залишився без змін; 16–19 рівні отримали фіксований множник 1.75; Для рівнів 20 і вище потрібний досвід збільшено згідно з формулою, поступово зростаючи пропорційно зростанню рівня: Рівень Було XP Стало XP Множник 20 188 к 376 к ×2.0 40 1.7 кк 4.3 кк ×2.5 52 6.1 кк 20.1 кк ×3.3 58 11.8 кк 44.8 кк ×3.8 60 19.8 кк 79.2 кк ×4.0 Професії: Для отримання першої та другої професії необхідно виконати стандартний квест: Детальні інструкції з проходження професій ви знайдете у нашій Вікіпедії; Зверніть увагу! Квести на професію тепер можна виконувати у групі. Квестові предмети отримуватимуть усі гравці. Квести першої професії: З нагород прибрано Адену; Квести можна виконати з 18 до 25 рівня; До нагород додано купон покращення зброї, за допомогою якого можна обміняти Top-NG зброю на Low-D; Після досягнення 25 рівня в нагороду за квест ви отримаєте 0 досвіду. Для отримання 2 професії потрібні 3 марки: Марки можна отримати як стандартним способом, виконуючи квести: З нагород прибрано Адену; Квести можна виконати з 35 рівня. Також придбати у NPC за Адену: 1 марка — 1 000 000 Adena; 2 марка — 1 000 000 Adena; 3 марка — 1 000 000 Adena, Також 2 професію можна придбати за 2 500 000 Adena. Бафи та помічник Новачків: На відміну від Masterwork, тут важливу роль відіграють селф-бафи. Раніше бафер був необов'язковою, але корисною частиною групи. Проте тепер ситуація інша — бафери необхідні з самого початку гри: вони дають щити вже з 1 рівня та виконують інші важливі функції підтримки групи; Зверніть увагу! Звичного клубного бафу, коктейлів, сувоїв та подібних підсилень у грі немає. З витратників доступні лише банки з звичайних магазинів — Маммона та його товарів у грі поки-що немає. У майбутньому в грі з'явиться NPC-бафер, але його асортимент буде сильно обмежений. Список доступних бафів буде опублікований пізніше. Рекомендуємо вам заздалегідь подбати про наявність важливих для вашої групи класів підтримки. Професії: Мітки на другу професію продаються лише за Адену: Одна мітка коштує 1 000 000 Adena, вся професія одразу — 2 500 000 Adena. Перша професія доступна виключно за допомогою квесту. Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения