Перейти к публикации

Рекомендованные сообщения

       

Різні аспекти концепції Lu4, які корисно знати для більш усвідомленого підходу до гри.
 


  • Система втоми:
    • Втома персонажа — це система обмеження приросту досвіду, яка знижує Швидкість отримання досвіду (рейти) до 10% після досягнення певного обсягу отриманої EXP за день:
      • Ключові особливості:
        • Після набору певної кількості досвіду протягом доби активується втома, і рейти EXP знижуються до 10% від базових значень;
          • "Втомлений" персонаж отримує повне штрафне зниження досвіду при смерті в PvE та PK, але зменшений штраф смерті в PvP (0.1%);
          • Скидання ліміту досвіду відбувається щодня о 6:30 ранку за серверним часом;
          • Важливо! Неотриманий досвід накопичується з часом, тобто вам не обов’язково закривати ліміт щодня. 
        • На низьких рейтах можна "пробити кап" — тобто отримувати досвід понад ліміт, проходячи певні стадії втоми. Це дає змогу все ще прогресувати, хоч і повільніше;
        • Зниження стосується лише отримання досвіду. Дроп, квести, внутрішньоігрові нагороди та інші аспекти залишаються без змін;
        • Система спрямована на вирівнювання шансів між гравцями з високим і низьким онлайном, при цьому не позбавляючи активних гравців можливості вириватися вперед через зусилля й грамотний розподіл активності.

  • Отримання досвіду в групі:
    • На хроніках Interlude ви отримували 19.11% від повного досвіду за вбивство моба в групі:
      • Наприклад, вбивши голема в Крумі, соло ви б отримали 1000 досвіду, а в групі — 191.
    • На High Five ця цифра вже зросла, і ви отримували 24.44% від повного досвіду за вбивство моба:
      • Соло — 1000 досвіду, у групі — 244 досвіду.
    • Для Lu4, як і для MasterWork, ми не лише збільшили цей відсоток. Зараз він становить 30.00% від повного досвіду за вбивство моба:
      • Соло — 1000 досвіду, у групі — 300 досвіду:
        • 2 персонажі 110% (+10% бонус) 1100 досвіду, по 550 на персонажа
          3 персонажі 125% (+25% бонус) 1250 досвіду, по 416 на персонажа
          4 персонажі 140% (+40% бонус) 1400 досвіду, по 350 на персонажа
          5 персонажів 150% (+50% бонус) 1500 досвіду, по 300 на персонажа
          6 персонажів 180% (+80% бонус) 1800 досвіду, по 300 на персонажа
          7 персонажів 210% (+110% бонус) 2100 досвіду, по 300 на персонажа
          8 персонажів 240% (+140% бонус) 2400 досвіду, по 300 на персонажа
          9 персонажів 270% (+170% бонус) 2700 досвіду, по 300 на персонажа
      • Також ми прибрали залежність від кількості гравців у групі. Починаючи з 5 осіб і до 9, ви отримуватимете однакову кількість досвіду — 30.00%. Звісно, можна продовжувати фармити соло й отримувати повні 100% досвіду, однак швидкість вбивства в соло буде неспівмірно нижча, ніж при фармі в рандомці. Отримуючи третину досвіду, але вбиваючи мобів у 5–7 разів більше — ви будете прокачуватися значно швидше. Тому ми рекомендуємо знайти постійну групу до старту або вже в грі збирати чи вступати в групи для прискореного розвитку.
      • На додаток до системи досвіду ми додали систему отримання квестових предметів для всіх членів групи. Тепер ви навіть можете проходити профу перебуваючи в паті, і при цьому всі члени групи отримуватимуть квестові предмети в повному обсязі.
    • Таблиця штрафів досвіду та дропа/спойла в залежності від рівня персонажів та мобів:
      • Прихований текст

        image.png


  • Таблиця досвіду та Прокачування:
    • Одне із завдань цього старту — рівномірна перевірка технічної стабільності та ґеймплейних механік, реалізованих на даний момент у клієнті Lu4. Для підтримки необхідного темпу розвитку ми змінили кількість досвіду, потрібного для отримання певних рівнів. Зміни здебільшого стосуються високих рівнів. Подробиці далі:
      • До 16 рівня потрібний досвід залишився без змін;
      • 16–19 рівні отримали фіксований множник 1.75;
      • Для рівнів 20 і вище потрібний досвід збільшено згідно з формулою, поступово зростаючи пропорційно зростанню рівня:
        • Рівень Було XP Стало XP Множник
          20 188 к 376 к ×2.0
          40 1.7 кк 4.3 кк ×2.5
          52 6.1 кк 20.1 кк ×3.3
          58 11.8 кк 44.8 кк ×3.8
          60 19.8 кк 79.2 кк ×4.0

  • Професії:
    • Для отримання першої та другої професії необхідно виконати стандартний квест:
      • Детальні інструкції з проходження професій ви знайдете у нашій Вікіпедії;
      • Зверніть увагу!
        • Квести на професію тепер можна виконувати у групі. Квестові предмети отримуватимуть усі гравці.
      • Квести першої професії:
        • З нагород прибрано Адену;
        • Квести можна виконати з 18 до 25 рівня;
        • До нагород додано image.png купон покращення зброї, за допомогою якого можна обміняти Top-NG зброю на Low-D;
        • Після досягнення 25 рівня в нагороду за квест ви отримаєте 0 досвіду.
      • Для отримання 2 професії потрібні 3 марки:
        • Марки можна отримати як стандартним способом, виконуючи квести:
          • З нагород прибрано Адену;
          • Квести можна виконати з 35 рівня.
        • Також придбати у NPC за Адену:
          • 1 марка — 1 000 000 etc_adena_i00.pngAdena;
          • 2 марка — 1 000 000 etc_adena_i00.pngAdena;
          • 3 марка — 1 000 000 etc_adena_i00.pngAdena,
        • Також 2 професію можна придбати за 2 500 000 etc_adena_i00.pngAdena.

  • Бафи та помічник Новачків:
    • На відміну від Masterwork, тут важливу роль відіграють селф-бафи. Раніше бафер був необов'язковою, але корисною частиною групи. Проте тепер ситуація інша — бафери необхідні з самого початку гри: вони дають щити вже з 1 рівня та виконують інші важливі функції підтримки групи;
    • Зверніть увагу! 
      • Звичного клубного бафу, коктейлів, сувоїв та подібних підсилень у грі немає. З витратників доступні лише банки з звичайних магазинів — Маммона та його товарів у грі поки-що немає.
    • У майбутньому в грі з'явиться NPC-бафер, але його асортимент буде сильно обмежений. Список доступних бафів буде опублікований пізніше. Рекомендуємо вам заздалегідь подбати про наявність важливих для вашої групи класів підтримки.

  • Професії:
    • Мітки на другу професію продаються лише за Адену:
      • Одна мітка коштує 1 000 000 etc_adena_i00.pngAdena, вся професія одразу — 2 500 000 etc_adena_i00.pngAdena.
    • Перша професія доступна виключно за допомогою квесту.
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...