Papanda 2630 Опубликовано: 20 июня Рассказать Опубликовано: 20 июня Дорогі друзі, Новий клієнт містить безліч функцій та налаштувань графіки. У цьому пості ми хочемо розповісти вам про основні функції, щоб ви могли налаштувати клієнт під свої потреби та ресурси вашого комп'ютера. Предметний покажчик: GPU (Graphics Processing Unit) – Графічний процесор, встановлений у відеокарті. Однак у цьому тексті під GPU ми маємо на увазі всю відеокарту; CPU (Central Processing Unit) - Центральний процесор комп'ютера. FPS (Frames Per Second, кадрів за секунду) — показник, що характеризує, скільки окремих кадрів зображення відображається за секунду під час виведення відео чи в іграх. Ну, FPS, ну ви знаєте. Video. Основні налаштування графіки та візуальних ефектів: Прихований текст Audio. Різні параметри звуку. Дозволяють гнучко налаштовувати гучність різних звуків та працювати з різними пристроями виведення звуку: Прихований текст Game. Налаштування деяких функцій геймплею та інтерфейсу: Прихований текст Control. Налаштування пристроїв вводу та управління. Прихований текст Важливо: дотримуйтесь дбайливого підходу до відеокарти. Перед увімкненням ресурсоємних графічних налаштувань переконайтеся, що ваш комп'ютер здатний впоратися з навантаженням. Не активуйте параметри з вказівником "Photo" або "SSGI", якщо не впевнені в потужності системи - такі режими значно збільшують навантаження на GPU та використовують усі доступні ресурси. Первинне призначення цих параметрів - створення красивої картинки (фото, відео і т.д.), але не безпосередньо для геймплея. Але якщо ваш комп'ютер дозволяє - ви можете спробувати, паралельно перевіривши диспетчер завдань (вкладка Продуктивність\GPU) на вашому ПК. Основні параметри: Дозвіл рендеру та згладжування (Anti-Aliasing): Render Resolution — параметр, який впливає на FPS. Зменште значення, щоб підвищити продуктивність на середніх та слабких GPU. Рекомендується виставляти на 2-3 поділи праворуч (для стабілізації FPS); Anti-Aliasing - згладжування країв об'єктів, в режимі TAA + upscaler (подібний до DLSS і FSR). Рекомендується використовувати параметр на рівні High або вище, щоб при апскейлінг не "билася" картинка. Поле зору (FOV), стилізація та погодні ефекти: FOV (Field of View) – кут огляду. Не впливає на дистанцію промальовування, але впливає на візуальне сприйняття; Stylization - візуальні фільтри, які використовуються переважно для створення контенту (наприклад, стриму); Weather – погодні ефекти. Підвищують візуальну якість, але можуть негативно вплинути на FPS на слабкі GPU. Службові функції: Initialize - скидання розташування вікон інтерфейсу; Default — повернення всіх параметрів до значень за замовчуванням; Робота з пресетами: Preset (Alt + P) – аналог класичної системи "низьких налаштувань" з можливістю встановлення під себе шляхом натискання кнопки "Edit preset". Масштаб інтерфейсу та налаштування кольору: Scale — налаштування масштабу інтерфейсу, особливо актуальне для екранів з високою роздільною здатністю (4K, 8K); Ctrl + Alt + Home - скидає розмір інтерфейсу у вихідний стан (якщо встановлені налаштування призвели до втрати можливості змінювати установки через втрату доступу до Вікна - натискай і все відновиться); Custom UI Color — зміна колірної схеми інтерфейсу. Корисно для індивідуалізації, у тому числі контент-мейкерів. Додаткові графічні параметри: ❗❗❗ Для підвищення продуктивності ми рекомендуємо ❗❗❗ Вимкнути: Volumetric Fog – об'ємний туман, суттєво навантажує систему; SSGI – реалістичне глобальне освітлення, додає малозначущі нюанси, але значно навантажує GPU. Слід включати лише поціновувачам на потужних ПК; Chromatic Aberration, Bloom – ефекти освітлення та оптики (вплив незначний); Motion Blur, Depth of Field - розмиття в русі і при фокусуванні (незначний вплив). Включити: Animrate Anime - значно зменшує кількість кадрів анімацій руху, що значно збільшує продуктивність; Vertical Sync – синхронізація FPS гри під частоту оновлення вашого монітора (герцювання). Веде до ймовірного зниження навантаження та температури вашого GPU; FPS Lock — буквальне обмеження FPS для гри без синхронізації з монітором. Зверніть увагу! Встановлення значення може як збільшити, так і зменшити навантаження на ваш GPU. Встановлення високого значення (144+) може призвести до навантаження на GPU, проте встановить верхню межу частоти кадрів. А установка низького (60 і нижче) - обмежить частоту кадрів, але значно знизить навантаження. Відключення даного параметра дозволить GPU використовувати всю доступну продуктивність (якщо немає обмеження в CPU), як наслідок – велике нагрівання GPU. Відображення гравців та NPC: Player/Party/Clan/Ally - параметри відображення імен гравців та союзників; NPC і Other PC - дистанція відключення та відображення імен інших гравців та неігрових персонажів, значно знижує навантаження і особливо корисно в масових битвах (наприклад, на облогах, епічних босах тощо). Практичні поради: Не вмикайте фоторежим без потреби; Вимкніть SSGI, якщо пріоритетом є продуктивність; Зменшуйте або вимикайте Volumetric Fog; Знижуйте Render Resolution за недостатнього FPS; Намагайтеся тримати значення параметра Anti-Aliasing не нижче значення High; Використовуйте FPS Lock для обмеження частоти кадрів, якщо це необхідно; У розділі GAME можна вимкнути відображення NPC та інших гравців (Other PC), що особливо ефективно у битвах з великою кількістю об'єктів. Додаткові рекомендації: Параметр Stylization не впливає на продуктивність, використовуйте його лише за необхідності; У разі використання слабких систем використовуйте налаштування рівня Medium, які забезпечують стабільну роботу на 30–60 кадрів на секунду; Відеокарти рівня GTX 1060 дозволяють досягти стабільного ігрового процесу при коректному налаштуванні параметрів. Ігровий процес повинен приносити задоволення. Робіть перерви, слідкуйте за температурою компонентів, не перевантажуйте систему та вибирайте налаштування, які забезпечать баланс між якістю та продуктивністю. з ❤️, E-Global & Lu4 Rylai 1 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения